Asta er startet i vuggestue…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2009 Asta er startet i vuggestue…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    karinanjkarinanj
    Medlem

Og indtil videre går det rigtig fint derhenne – hun er glad og godt tilpas både når jeg bringer – og henter, og de har ikke oplevet at hun har været ked af det endnu.

På onsdag starter jeg så på arbejde – det er underligt – jeg synes at tiden er gået meget stærkt!

Asta er nu 8½ måned – kravler – rejser sig ved ting – og er i det stadigvæk dejlig og nem… Vi er lige midt i at vænne hende af med nat amning – og det går udemærket – hun bliver tilbudt lidt vand og får sutten og så sover hun igen.

Hvordan går det med jer andre? og er der stadig nogen?

Karina

mwmom77mwmom77
    Medlem

Her går det også godt – Vi er stadig hjemme..vi har dagplejeplads fra 1/5 men jeg har barsel frem til august så vi venter lidt med indkøringen.

Arthur er knap 9 måneder nu har 2 tænder, kravler- dog stadig på soldatermaner (han kan godt rigtigt, men det andet er hurtigere) og han rejser sig op ved alting.

Han er mild og glad, men har haft lidt soveproblemer lige den sidste uges tid, så mor er træt 😉

Viana og Arthur

her går det også godt:0) Felix har jo været i vuggestue siden februar og han nyder det!!! han står og rokker helt vildt og har gjodt det i over en måned men han kommer ikke rigtig fremad på trods af at han faktisk godt kan lave de der krydsbevægleser .. hmm ja lidt mystisk men det kommer jo nok;0)

vi har lige fået vænnet ham fra natflasken også ved hjælp af vand og sut og det går rigtig fint!’

knus lea og felix

mulleBlachmulleBlach
    Medlem

Hej.

Vi kigga da også lidt herind engang imellem men her er lidt dødt.

Men vi har det godt, Adam er vokset i lynfart, han skulle bare have rigtigt mad og ikke alt den mælk. Han er nu næsten 9 md 76 lang og 10,1 kg for en uge siden. 

Han kommer hurtigt rundt i ring og kun baglæns, lidt surt når man gerne vil frem. Han kommer op på alle fire, men hurtigt ned igen. så kravle kommer vel meget snart 🙂

Vi har ingen Vuggestue plads endnu, men håber på at det snart kommer så jeg kan finde mig et arbejde, men sådan er det at bo i Valby.

Mange Hilsner 

Mette og Adam

Jeg kigger også ind af og til, men er enig i, at her er lidt dødt. Det kniber lidt med de sindsoprivende indlæg 🙂 Min gruppe fra dec. 2005 er faktisk mere aktiv, og det siger jo ikke så lidt..

Nå, men Jensen er en krudtugle på 9 1/2 md. og 10 kg. og for det meste glad. Kravler ikke, men maver sig baglæns ( og er meget frustreret over dette ). Er begyndt at forsøge at rejse sig op af ting, hvilket ikke altid er ufarligt 🙂

Om natten har vi et s….. hyr med at få ham til at sove, og må give ham mad 2 gange de fleste nætter (han skriger simpelthen indtil han får flasken i munden). Vi har forsøgt at nusse ham i søvn, give vand osv…, men kun med det resultat at han så vågner hver time hele natten, og det holder jo ikke. Vi skal op kl. 5.15! Måske skyldes det, at han ikke spiser så meget rigtig mad endnu, stadig mest grød og mos (har været nærmest uafbrudt syg i 1 1/2 måned efter dagplejestart, er nok sakket lidt bagud), vil under ingen omstændigheder have rugbrød, og evner ikke at få ret meget mad ud af tvebakker, frikadeller og hvad vi ellers finder på (læs: smider det meste på gulvet). 

Og nu jeg er i gang med at brokke mig :-)… Har I andre haft problemer med at jeres børn kaster op uden grund? Altså bare ved at være lidt for mæt eller hoste lidt for kraftigt? Det er Jens nemlig virkeligt dygtig til! 🙂

Så råd modtages med kyshånd!

Hilsen Mette

mulleBlachmulleBlach
    Medlem

Hej Mette

Ja Adam er også rigtig god til at kaste op, gerne når han hoster, det er dog blevet bedere, der skal lidt mere til nu, det er noget med den klap vi har der skal standse mad for at komme op igen ikke er helt udviklet, men det kommer.

Jeg har ikke nogle gode råd udover lange hagesmække og meget sengetøj.

Adam havde det med af gøre det, når han sover, inden for de første par timer, efter han er lagt. eller mens han spiser mad.

Hilsen Mette

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.