3D scanning

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    sonne38sonne38
    Medlem

så har jeg bestilt tid til 3d scanning,og det går løs på lørdag inde i kbh.

det glæder vi os alle rigtig meget til:)

selvom de anbefaler at fra 28-32 uge er bedst,har jeg set en masse billeder på nettet,som er taget i samme uge som jeg kommer til,og det ser rigtig fint ud…

vi skal have vores 3 unger med og min svigermor,og alle glæder sig og tæller dage:)

hvad med jer? springer i også på 3D?

ved mine andre graviditeter fandtes det ikke,så det bliver første gang for mit vedkommende..

kh anett 24+5

marabou4marabou4
    Medlem

Det er virkelig fascinerende, hvad man kan se på de billeder/optagelser. Det bliver en kæmpe oplevelse for Jer 🙂

Vi gør det ikke, nok mest af økonomiske årsager, men også (lidt) fordi, vi synes det er en smule uhyggeligt 😉

Anne

Her har jeg bestilt en tid til en 3 D skanning, jeg var ret sikker på at jeg ikke ville have sådan en denne her gang, men nu har jeg alligevel bestilt en – det kan dog være det bliver ændret til en 2D. Jeg er egentlig mest interesseret i om den lille trives og får nogle mål – sidste gang blev der målt på flow, vægt, længde og lidt mere.

Kan godt forstå at en anden skriver at det er lidt uhyggleligt – altså det at kunne se ansigtet før fødselen. Jeg kan huske at jeg ikke helt kunne forholde mig til det sidst, det var bare så underligt at have set et glimt af ansigtet! Når jeg ser billederne nu kan jeg sagtens genkende min lille guldklump men den gang virkede det bare lidt spojst (ikke nødvendigvis dårligt – men bare en sjov og ‘anderledes’ fornemmelse) 🙂

KH. Moriaugust

Anonym
    Gæst

hej i to:)

jeg synes egentlig også at det ser lidt uhyggeligt ud,men har bearbejdet mig selv ved at se en masse billeder,så jeg kunne vænne mig lidt til det:)

mine børn har ike haft mulighed for at deltage i scanningerne endnu,da vores yngste kun er 9,og han måtte ikke komme med,så vi ville ikke gøre forskel på dem;) så nu kan alle deltage…

er vildt spændt på om jeg synes at det uhyggeligt eller godt,ved det ærligt talt ikke:)

kh anett 24+5

Aller2009Aller2009
    Medlem

Vi hopper også på vognen – og det er både for endnu en gang at få bekræftet, at den lille har det godt, og så selvfølgelig også for oplevelsens skyld. Vi synes, at der er rigtig lang tid mellem MD-scanningen og fødsel, så vi vil gerne lige have et kig til vores lille pige imellem da 🙂

Vi skal den 22. maj, hvor jeg er 30+2, så det er lige i den anbefalede periode. Men jeg har da også set 3D billeder fra noget tidligere, og de er også rigtig fine. Vi vil blot være på den sikre side.

Vi overvejede også meget, om vi skulle invitere bedsteforældrene med, men vi er kommet frem til, at vi helst vil have den oplevelse for os selv, og så kan de selvfølgelig altid se billederne efterfølgende. Men jeg kan godt forstå dem, der gerne vil dele oplevelsen med andre – især med større børn.

anittasbanittasb
    Medlem

Jeg har også bestilt tid til en 3D scanning og glæder mig helt vildt. Vi fik det ikke lavet ved vores datter (Lærke 3½ år), men har alligevel besluttet at prøve denne her gang. Kærsten er hvis lidt i tvivl om han syntes at det er uhyggeligt, spild af penge eller om han glæder sig.

Vores datter går voldsomt meget op i at hun skal være storesøster og at mor har en baby inde i maven. Af samme grund har vi besluttet at hun skal med sammen med min lillesøster (som forresten også venter sig), dog bliver de to ude i venteværelset i første omgang, og får først lov til at komme ind når jordmorden har tjekket at alt er ok.

Tænk bare lige hvis der er noget galt, ikke at vi tror det ….men hvad nu hvis. Så skal vores datter naturligvis ikke stå der midt i det hele – og der skal være en der kan tage sig af hende.

Vi har bestilt tid til den 1 juni og jeg er der præcis 28 uger henne.

Kh Anitta 21+6

marabou4marabou4
    Medlem

Hvordan er det gået Anett?

Jeg er sikker på, det var en kæmpe oplevelse for Jer alle 🙂

Anne

Anonym
    Gæst

hej anne:) og andre også,,,

ja,det var så 3D scanningen.. det var mærkeligt og forunderligt på samme tid,ungerne og svigermor var helt oppe og køre over det;)

desværre ville den lille fyr ikke rykke sig en tomme,han lå med hovedet bag min hofteskål,den lille laban,samtidig lå navlestrengen midt hen over hovedet på ham og han holdt om den med den ene hånd…

så det var smadder svært at få ordentlig kig til ansigtet,vi holdt oven i købet en pause hvor jeg hoppede og dansede for at få ham til at rykke sig lidt,men lige lidt hjalp det…

vi fik dog alligevel nogle rimelige billeder af stumpen,og det var meget facinerende,men de helt gode billeder af hans ansigt måtte vi opgive:(

vi kunne dog se at han har arvet sin mors bongo læber;) hi hi… glæder mig vildt til at kysse på dem…

så alt i alt en nogenlunde god oplevelse,dog synes jeg ikke at vi fik det med hjem som vi havde håbet,,, han vejer 850 gram og er ellers den super friske fyr,og det er jo det vigtigste:)

tak fordi du spurgte…

alt den teknologi man kan få idag,det er alligevel lidt underligt…

nu står den snart på gæster herhjemme og boksekamp…. nu må jeg se om jeg kan holde mig vågen,det kan knibe disse dage….

kh anett 25+4

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.