Til fleregangsfødene… Fødte I nr. 2 til termin, før eller efter?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Til fleregangsfødene… Fødte I nr. 2 til termin, før eller efter?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

Hej piger.

Til de af jer der har født flere børn. Hvordan ser jeres statistik ud?

Jeg har født en gang – og her gik jeg 9 dage over tid. Jeg er så rigtig spændt hvordan det arter sig næste gang, om det er at gå over tid igen eller om det lige frem kan blive før tid?

Hvad er jeres erfaringer?

CountrymumCountrymum
    Medlem

Nummer et kom i uge 39+6

Nummer to kom i uge 40+6

Så jeg håber nummer tre kommer lige midt imellem de to muligheder altså 40+2-40+3!

Synes over tid er så lang tid, jeg havde også regnet med at føde til tiden anden gang, så forventningen er nok min værste fjernde, for begge dele var jo normalt.

Denne gang aner jeg ikke hvad jeg skal forvente, og det er nok det bedste!

Kh GItte 22+4

elin_melin_m
    Medlem

…første gang gik jeg 12 dage over termin.

Anden gang blev jeg sat blev jeg sat 8 dage tilbage ved scanning og gik 14 dage over ny termin, altså ialt 22 dage efter først beregnet termin.

Tredje gang blev jeg sat 10 dage tilbage ved scanning og gik kun 2 dage over ny termin, altså 12 dage efter beregnet termin.

Den nu fjerde gang, er jeg meget spændt på, for jeg er ikke blevet sat tilbage ved scanning, men jeg forventer at gå ca. 10-12 dage over tid.

En bekendt er gået 14 og 16 dage over tid med hendes 2 børn.

Elin 26+1

Anonym
    Gæst

jeg fødte mine 2 første ca. en uge før termin og nr. 3 3 uger før termin;)

håber at denne lille fyr kommer 1-2 uger før termin,så passer det lige med at min ferie starter;)

så det vil jeg krydse fingre for…

kh anett 24+5

marabou4marabou4
    Medlem

jeg er også spændt! Min søn kom 11 dage før tid, men det forventer jeg ikke sker igen. Jeg havde et job der var fysisk hårdt, og jeg havde igennem hele graviditeten voldsomme plukveer, der udslettede min livmoderhals. Denne gang sidder jeg på skolebænk, så jeg tager alting heeeelt roligt 😀

Anne

annehrannehr
    Medlem

Første gang fødte jeg 16 dage over tid.

Anden gang 10 dage.

…Så jeg har absolut ingen forventning om, at lillesøster kommer før termin…

Jeg har foreløbigt stadig svært ved at forholde mig til at hun overhovedet kommer ud – så lad mig bare vente.

Anne 24+0

sulejma2sulejma2
    Medlem

Jeg fødte mit første barn, da jeg var 42+0 og ved at blive vanvittig af at vente. Fødslen gik spontant i gang. 2. fødsel løb af stablen på terminsdagen. Faktisk allerede 39+6 ifølge scanningsterminen. Det var noget overraskende at føde så tidligt 2. gang. Nu er eg spændt på, om der danner sig et mønster. I så fald skal jeg føde omkring 38+ men det håber jeg nu ikke. Jeg vil gerne have så meget sommerferie som muligt med familien som den ser ud nu, før det går løs. Men jeg kan jo nå at ændre mening…

Sulejma, 24+3

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.