Gravid med termin i dec. 10 :o)

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe December 2010 Gravid med termin i dec. 10 :o)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    MarilynMarilyn
    Member

Kære alle i denne gruppe!

Jeg melder mig nu også i denne terminsgruppe. Jeg er 28 år og venter vores 2. barn med termin omkring d. 6/12. Jeg har endnu ikke været ved lægen – men regner med at bestille en tid i løbet af et par uger, hvis lillefisen bliver på sin plads :o)

Indtil nu er eneste graviditetstegn – udover 2 positive tests – spændte og ømme bryster og rigelig tissetrang. Sidst var jeg lagt ned af kvalme de første 12-14 uger, og håber det ikke gentager sig denne gang.

Jeg glæder mig til at lære Jer alle at kende!

Kh, M 6+0

martinskymartinsky
    Member

tillykke!

Jeg er 6+1 og total nedlagt med kvalme- 24/7!!!

Kan slet ikke tænke klart.

Dette bliver mit 2. barn og med nr. 1 var det lige sådan.

øv øv mav Martina

MS1984MS1984
    Member

Hej med jer.

Nu er der et par stykker af jer der har snakket meget om kvalme. Jeg kender flere, der med succes har brugt de der Seaband mod graviditetskvalme – I har sikkert hørt om dem, men ville alligevel lige skrive der herinde, hvis nu.. Jeg har kun fået gode anmeldelser, og da jeg total angst for at blive mega dårlig, da jeg er igang med at skrive mit speciale, har jeg selv købt et sæt.

Jeg har indtil videre kun spændte bryster og min mave rumler meget og jeg tisser mere end normalt… Nu får vi se hvad der sker. Velkommen til alle i gruppen i hvert fald og tillykke!!!

🙂 Maj

martinskymartinsky
    Member

Hej MAj,

jeg HAR købt Seaband, har haft det på nu i 1 uge og INTET virkning, får også akupunktur og igen ingen virkning.

Jeg er simpelthen desperat, meget dårlig, kan slet ikke gå gennem dagene sådan- ja de føles såååååå lange.

Jeg har også fået denne tur med mit 1ste barn- det samme ting.

Hilsen

Martina, 6+3 og meget dårlig

MS1984MS1984
    Member

Hej Martina.

Øv det er jeg altså ked af at høre. Og det var heller ikke for at lyde bedrevidende overhovedet – jeg havde bare hørt godt om dem. Men øv øv, jeg føler virkelig med dig. Fortsatte det hele graviditeten sidst?

Jeg sender dig alle mulige gode anti-kvalme-tanker!

Hilsen Maj

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.