iPhone og ve-tid-tagning

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2010 iPhone og ve-tid-tagning

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    SifAnnikaSifAnnika
    Medlem

Ha ha, det sætter jeg da lige manden til at downloade, det kunne sikkert blive sjovt, måske ikke lige i situationen, men sådan på sigt! Også har føler han sig også mere involveret!

Sif 37+5

XmarenXXmarenX
    Medlem

nej hvor smart! Ja, jeg nøjedes med et godt gammeldags stykke papir, kradsede klokkeslet ned og så minutintervallerne imellem…. og da jeg brugte PC’ens ur blev jeg noget kradsbørstig på min kære mand, da han lukkede ned for den i sin iver på at få mig til at gøre mig klar til at komme ud af døren *g*

Hej med jer,

et lille tip til jer, der har iPhone (eller kærester med iPhone): Min kæreste hjalp med at tage tid på veerne med en lille application til iPhonen – den hedder vist ‘Labor Mate’ eller noget i den stil. I hvert fald var den guld værd – den kan også beregne gennemsnit-tiden på veerne og give ‘sjove’ fakta (når man er klar til at se sådan noget).

Bare lige, hvis der er andre, der kan bruge det til noget 🙂

/diekaiserin

Mutti5Mutti5
    Medlem

Tak for tippet! Den app skal jeg da også ha!! Elsker min lille tidsrøver, også kaldet iPhone :o)

TulleGRTulleGR
    Medlem

Hej Maria

Tak for iPhone tippet, den applikation skal vi klart have – manden er sat på sagen!

P 37+6

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.