Av??

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Godformiddag

Kom hjem i går aftes ved 22.30-tiden efter arbejdsdag på kontoret og familiefødselsdag, hvor jeg nærmest sad hele aftenen på en hård spisebordsstol, og kunne konstatere, at jeg havde ondt i lysken/ved nederste tredjedel af skambenet, når jeg lavede visse bevægelser. Det er ikke blevet bedre her til morgen (måske en smule værre), og har nu ondt, når jeg går og også en smule, når jeg sidder på min meget ergonomisk korrekte kontorstol.

Kan det være en lillebitte snert af den berygtede bækkenløsning? Eller er det bare min indre pessimist, der dukker frem? Håber godt nok på det sidste! Kan det skyldes, at jeg havde høje hæle på igår og sad på en hård stol hele aftenen i stedet for at ligge på min højtelskede sofa?

Har taget kondiskoene på i dag og holder “casual fredag”, hvis nu det skulle hjælpe 🙂

Projektbebs, 18+3

Jeg tror godt det kan vaere fordi du har overanstrengt dig, saadan har jeg ogsaa haft det i mine andre graviditeter, dog uden at have haft baekkenlosning. I denne graviditet har jeg haft en del ondt naar jeg har gaaet en del, og tror da ogsaa jeg lige vil sige det til min laege, men tror nu bare at jeg vil faa beskeden at kroppen saa smaat er ved at gore sig klar til fodsel, og det godt kan give ubehag.

Haabe flade sko og god stol hjaelper 🙂

MrsLazy

Tak MrsLazy for de beroligende ord 🙂 Her til morgen er det blevet en del bedre, så overbelastning lyder meget rigtigt. Men kan da ikke lade være med at grue en smule for de kommende dages påskefrokoster… Men så længe det er hyggeligt selskab, så går det jo.

CountrymumCountrymum
    Medlem

Jeg tænker også at det lyder som ert hårdt program og at graviditeten nu tynger kroppen anderledes, så vi skal vise den lidt hensyn og sige ja tak hvis vi tilbydes en blødere stol.

At bevæge sig med benene parrallet, altså ikke sidde for meget med benene over kors, og sådan kan hjælpe med at holde bækkengener fra døren.

Kh Gitte (og fys) 20+1

Anonym
    Gæst

hej projektbebs:)

jeg genkender ikke helt det du beskriver,men havde selv bækkenløsning med nr.2.

jeg havde nærmest følelsen af at mit bækken låste sig og skurende følelse i bækkenet..

håber du har det bedre nu:)

jeg synes også at man som gravid sagtens kan melde sig lidt ud at fællesskabet og smide sig lidt på folks sofaer,det trænger man virkelig til når man har siddet længe ved spisebord;)

kh anett 22+2

marabou4marabou4
    Medlem

Jeg synes også det lyder som overbelastning, og jeg håber det hjælper med lidt afslapning 🙂

Jeg får de ledeste iskiassmerter, når jeg har taget for hårdt ved, og jeg kan mærke, at der skal mindre til, som tiden går, før smerterne melder sig. Jeg har svært ved at acceptere det, men så er det jo, at kroppen selv slår bremserne i.

Når jeg har ondt om aftenen (er sket 3 gange), så tager jeg 2 panodil og et tilskud af magnesium . Det virker afslappende på musklerne, og kort tid efter, er smerterne væk, og jeg kan sove roligt.

Jeg skal til at i gang med yoga, for ellers gruer jeg for, hvordan de sidste måneder af graviditeten bliver 😉

Anne

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.