lidt af hvert:)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    sonne38sonne38
    Medlem

hej alle;)

jeg har nu oplevet 12 gange at jeg skal ansøge om ny adgangs kode på siden her .siden det nye kom… det er ret belastende….

det sker hver gang at det er cirka et døgn siden jeg var på sidst…

oplever i andre også det?

og nu noget helt andet. jeg har mange mareridt for tiden,har både været jøde i en drøm og faretruende tæt på at komme i gas kammer:(

jeg har været tæt på at blive skudt af to psykopater en sen nattetime,hvorpå jeg skreg at jeg var gravid,og det var de ret ligeglade med og trykkede mig hårdt på maven.

jeg har været kidnappet af en gruppe arabere i deres hjemland med alle mine børn,vidste at de ville slå os ihjel,og forsøgte alt muligt mærkeligt for at flygte…

det er lidt skægt at tænke på bagefter,men mine drømme er utroligt virkelige når de står på..

hvad med jer? sker noget af det samme?

det er specielt her den sidste uge at drømmene har fået den karakter af livstruende situationer..

ellers går det fint her,er ellers ikke ved at få mere kuk i kasketten end jeg plejer:)

kh anett 22+0

elin_melin_m
    Medlem

…jeg har også de vildeste mareridt ind imellem, igår var det en flok rockere som ville slå mig ihjel, til en start var der dog nogen som ville beskytte mig, men da jeg endelig vågnede ville de udlevere mig til likvidering, aaargh!

Det er ret normalt med mareridt under graviditet, jeg har også haft det med de andre 3 graviditeter, så vi må bare gennemleve det.

Men det er bare så ubehageligt, sidste gang fik jeg ligefrem et adrenalin-chok, for jeg vågnede stod op for at tisse, og pludselig blev jeg fuldstændig afkølet, og begyndte at ryste og fryse helt vildt, der troede jeg godt jeg skulle til at være syg, men det gik heldigvis hurtigt over, da jeg fik puttet mig igen.

Elin 23+3

CountrymumCountrymum
    Medlem

Jeg drømmer også, vilde og meget absurde drømme, indimellem uhyggelige. Har både drømt at vi skal have en pige og i en anden drøm en dreng. 

Jeg tror at underbevidstheden er så opmærksom på den kommende situation med at skulle være mor til en lille hjælpeløs skabning at det sætter gang i drømme som indimellem er truende. Jeg tror det på en måde er en bearbejdning af de følelser man kan have at skulle passe på et andet menneske, så det i underbevidstheden kommer til udtryk for store farer man skal holde fra livet. Ok, det lyder måske lidt langhåret, men jeg tænker altid på hvad min underbevidsthed mon har fat i, for drømme er jo noget i ubevidst gennemlever.

Kh Gitte 19+6

marabou4marabou4
    Medlem

jeg drømmer også meget. Men der er som regel ikke børn involveret. I nat vågnede jeg med et ordentligt spjæt, fordi jeg drømte, jeg var ved at ryste en krokodille af mig, som havde sat sig fast på min ryg. Den lignede en krokodille fra Rasmus Klump, så den var mere drillesyg end farlig, men drømmen var ubehagelig.

Og så har jeg det også som dig Moriaugust, jeg er enormt pyldret med at være alene hjemme (med min søn) om natten. Jeg tør ikke sove med åbne vinduer, og jeg ligger altid og udtænker flugtplaner, HVIS nu der skulle komme en ubuden gæst… altså det er ret sygt, og rent intellektuelt, kan jeg godt overbevise mig selv om, at risikoen er uendeligt lille, men frygten sidder der stadig.

Anne

…heldigvis ikke så meget. Det lyder godt nok ikke rart med alle de mareridt.

Til gengæld kan jeg være lidt af en bangebuks (af en voksen at være) når jeg er alene hjemme, eller dvs. når bettemanden og jeg er hjemme alene. Aner ikke hvorfor, men så sørger jeg for festbelysning i hele hytten. 😉

Kh. Moriaugust

Anonym
    Gæst

tror at i har ret i at det er underbevidstheden som arbejder på højtryk…

kunne den bare ikke sætte tempoet lidt ned;)

tak for alle jeres svar,vi må jo bare acceptere vores drømme åbenbart:)

kh anett 22+2

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.