Indkøbstip: Super gode bodyer & natdragter i Føtex

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Indkøbstip: Super gode bodyer & natdragter i Føtex

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Hej piger.

Jeg vil bare lige dele et indkøbstip med jer.

Føtex har i øjeblikket bodyer og natdragter på tilbud. Såvel langærmede og bodyer med korte ærmer til den 10 kr. pr. stk.

Envidere sælger de natdragter til 25 pr. stk.

Det er mærket Mads & Mette og lader til at være en ganske udemærket kvalitet taget prisen i betragtning.

Så vi har lige købt lidt både til lillepigen og den kommende storbror.

Kh. Moriaugust

Ja, just præcis. Og faktisk synes jeg de virker til at være rigtig god i kvaliteten.
    Der er både bodyer/nattøj med mønstre og så uden – med udvalget afhænger nok også af hvilken Føtex man lige kommer i.

Men ja, synes det er et super tilbud så jeg har købt lidt forud i forhold til størrelser. For de små poder skal da nok vokse sig store med lynets hast 🙂

Kh. Moriaugust

Anonym
    Gæst

lyder lækkert… lige dem bruger man mange af,så tror da lige at jeg skal en tur i føtex her i weekenden:)

tak for tippet;)

kh anett 21+3

morigen4morigen4
    Medlem

Føtex og Bilka bodyer bliver lidt hurtigere forvaskede og lidt skæve, men jeg er ligeglad. De sviner dem til med afføring osv så er det bedre at have noget billigt man kan smide ud. Jeg har altid været for nærig til at købe fine dyre bodyer, jeg vil kunne smide dem ud med god samvittighed. Mens børnene er helt små når de så heller ikke at blive forvaskede fordi de vokser så hurtigt !

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.