Den mest skumle tyveri ever!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Den mest skumle tyveri ever!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Hej piger.

Er lige kommet tilbage fra en shoppetur til Svergie hvor min veninde og jeg kørte til Jägerso. Der er et større center og en nogenlunde stor babyforretning som ligger i umiddelbar nærhed af hinanden, så vi var både en tur i Babyringen og gik derefter rundt i Jägersro Centeret.

Jeg fik købt en lift, et ståbræt til barnevognen og nogle småting i Babyringen som vi med det samme stiller i bilen. Derefter fik jeg købt lidt tøj på Rea (udsalg) og fik handlet ind i COOP.

Min veninde og jeg beslutter os så for at stille indkøbsposerne i bilen fordi vi ikke gider slæbe rundt på så meget –  (COOP poserne og indkøbsposen med tøj) og beslutter os for at vi lige skal have en kop kaffe inden vi smutter tilbage.

Da vi så kommer tilbage (!!!) er begge COOP poser forsvundet, samme er den lille indkøbspose med tøj. Ståbrættet og liften samt bleerne købt i COOP står der derimod stadig.

Det skal siges at tingene ikke blev sat i bagagerummet – de var på bagsædet og at jeg muligvis har glemt at låse bilen (my bad) – men hvem filan stjæler indkøbsposer med mælk, vaniljeyoghurt og et babytæppe samt en indkøbspose med hårelastikker, velourbukser og strømper?

Vi kiggede noget på hinanden og kunne slet ikke se hovedet og hale i det. Andet end jeg/vi er nået til den konstatering at det må have været nogle narkomaner eller en hjemløs som lige har spottet at bilen var ulåst. For det giver absolut ikke mening at stjæle 2 poser med madvarer og 1 lille tøjpose og lade de andre ting stå. Jeg har tabt små 600 kr. på tyveriet og overvejede da også at henvende mig til en politistation men tænkte hurtigt at det er til grin.

Jeg kan heldigvis da glæde mig over at hverken det nyindkøbte ståbræt, babyliften og bleerne er blevet stjålet men alligevel føles det vildt langt ud og ubehageligt at man har fået stjålet nogle ting! 🙁 :-/

Ja, jeg ved ikke helt hvad jeg ville med indlægget – nok brokke mig mest af alt…

Kh. moriaugust

Anonym
    Gæst

man bliver også bare død ærgerlig over at nogle mennesker kan finde på at stjæle ens ting:(

godt at de ikke havde stjålet de dyre ting..held i uheld

kh anett 20+5

usdaneusdane
    Medlem

Jeg begynder så at forestille mig en hjemløs narkoman stå og undre sig over hvad ammeindlæg er?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.