OM OS MØDRE…..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2009 OM OS MØDRE…..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Hej Mødre.
    Er det unormalt at jeg stadig får efterveer/sammentrækninger i maven????
    Nogle gange når jeg skal på toilettet føler jeg også jeg stadig er lidt “slap”,,,, at hele underlivet er på vej ud 🙂
    – ja undskyld, bliver bare nød til at hører om jeg er den eneste.
    Det er ikke hver dag, måske en gang hver 14. dag eller sådan noget. Det føles selvfølgelig lidt anderledes når jeg er sammen med min mand end inden jeg fødte.
    Kh Herfra Dorthe

mmajssmmajss
    Medlem

Hej Dorthea

jeg kan godt selv have problemer med at holde på vandet nogle dage – der kan være et stykke tid imellem – og min fys siger at det eneste der hjælper er knibeøvelser og flere af dem! Jeg vil gerne anbefale gynzone.dk hvor du gratis kan downloade øvelser (eller rettere en fys der fortæller hvordan du skal knibe og hvor længe du skal holde det – lidt som et gymnastik program på dvd) til din mp3. Det gør det lidt nemmere for mig at der er en der giver ‘anvisninger’. Du kan også finde billeder af øvelser der kan styrke bækkenbund og mave/ryg – det er en super side 🙂

VH Majs

mwmom77mwmom77
    Medlem

Jeg siger også knibeøvelser!!!! det er supervigtigt at huske at knibe hver dag, ikke kun for at kunne holde på vandet men også for sexlivets skyld.

man kan evt træne med vaginalvægte, men det er ikke nødvendigt..

Viana, der kniiiiber mens jeg skriver 😉

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.