elin/hjemmefødsel

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe August 2010 elin/hjemmefødsel

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    sonne38sonne38
    Member

hej elin:)

ja,idag har jeg så som sidste søndag siddet og lappet hjemmefødsel beretninger i mig… det er vild dejlig læsning,og det som egentlig undre mig meget er at jeg bliver vildt rørt over læsningen,derfor er jeg blevet helt besat af tanken.

jeg vil slæbe ham med til jordemoderen som du anbefaler og håber at han kan se det positive og slippe sin angst når han taler med en professional:)

det er jo hans første barn,og er ret sikker på at det er det som gør at han er ekstra urolig omkring det…

jeg har bestemt ikke givet op,og vil i det mindste insistere på at han sætter sig grundigt ind i det:)

det lyder bare som det helt rigtige for mig at føde hjemme…

tak for en god fødsels beretning

kh anett 19+5

elin_melin_m
    Member

…det er det helt rigtige, at bede ham sætte sig grundig ind i tingene før han afviser ideen!

Nu har jeg jo været så heldig, at min mand ret hurtig var med på ideen, han skulle bare lige have besvaret lidt tvivl, så var han ok, så jeg kan ikke rigtig komme med nogle guldkorn, som lige får din kæreste omvendt.

Meeen mon ikke det lykkes for dig alligevel… i Nordjylland og i min region Sjælland har de rigtig gode hjemmefødselsordninger med hjemmeføds.jdm., og det ville være rigtig godt, hvis man kunne komme til at tale med en jdm., som ved noget om, og går ind for hjemmeføds., for der findes desværre en slags som ikke synes det er noget, og det skal da bare overståes på sygehuset, så vær lige obs på det!

Held & lykke med at overbevise kæresten 😉

Elin 21+1

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.