Hej jeg er ny.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

Hej augustgruppe.

Jeg er ny på siden og det er lidt forvirrende her i starten, men jeg håber at kunne få rigtig meget ud af at være her 🙂

Jeg har termin d.31. juli, men jeg regner med at det bliver et augustbarn. Jeg har lige været til scanning i torsdags og det er en pige jeg venter. I forvejen har jeg en pige på 2 år. Jeg er 26 år og bor i Vejle.

Er der terminliste man skal på osv? Jeg synes ikke rigtig at jeg kan finde rundt, men det er jo også første gang jeg er her 🙂 

Anonym
    Gæst

hej milles mor:)

velkommen til:)

det er da dejligt at der stadig dukker en ny op så langt i forløbet,det er bare helt super:)

siden er lige blevet lavet om og mange af os andre har også haft svært ved at finde rundt i det hele,men øvelse gør mester…

håber at du kan få glæde af alle os herinde,jeg har selv meget glæde af denne gruppe,som jeg synes består af rigtig søde kvinder/tøser..

der er altid en god tone og alle mulige mærkelige spørgsmål og tanker er altid velkomne:)

tror egentlig ikke at vi har en egentlig termins liste,det er vist længe siden,men om ikke andet kan du skrive et indlæg på den som hedder opdatering på og alle…

jeg kigger den tit igennem,når jeg lige vil have en opfrisker på hvem den og den er:)

har du skrevet andre steder før eller er det helt nyt for dig?

kh anett 19+5

Tak.

Jeg har været på netdoktor kort i forbindelse med min første graviditet med min datter fra 2008, men det her ser helt anderledes ud.

Jeg håber også at øvelse gør mester, så jeg må lige prøve at surfe lidt rundt herinde, for jeg er stadig lidt forvirret 🙂

Jeg vil da lige skrive i den opdateringsliste du omtaler. Jeg glæder mig til at følge med i denne gruppe.

CountrymumCountrymum
    Medlem

Velkommen til, her er altid plads til flere. Vi er flere der kæmper med at finde rundt på siden, så kom du bare ind i kampen 😉

Hilsen Gitte, venter nummer tre 18.08.10

marabou4marabou4
    Medlem

Velkommen, og tillykke med graviditeten 🙂

Ja her er lidt forvirrende, og i sær for gamle netdoktor brugere er det ligt af en omvæltning, og alting virker uoverskueligt. Men mon ikke vi allle nok skal finde os til rette her?

Jeg håber i hvert fald, at du bliver glad for at være med herinde.

Anne 17+5

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.