Jeg lærte igår…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2009 Jeg lærte igår…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    karinanjkarinanj
    Medlem

… at Asta har meget lange arme – Asta derimod, lærte at kaffe er varm!!!

Vi havde gæster til eftermiddagskaffe, og jeg havde åbenbart ikke sat kaffen langt nok ind på bordet – Asta sad oppe ved mig, og lige pludselig rakte hun ud efter kaffen, væltede koppen, og så var der ellers varm kaffe ud over det hele.

Hun skreg helt vildt, men det meste var kommet ned på mit ene lår – heldigvis. Hun kom af med tøjet – og fik skyllet den den ene hånd under vandhanen… og efter et minut holdt hun op med at græde, og var glad igen 😉

/Karina

mwmom77mwmom77
    Medlem

puhha, ja de er frygtelige de små pilfingre – Arthur fik for et par måneder side hældt et glas glögg ud over mig, det var heldigvis ikke varmt længere, men jeg stank som en gammel rødvinsbrandert reste af dagen (forældrearrangement i børnehaven)

Her har vi måttet børnesikre i stor stil fordi Arthur nu kommer rundt overalt og piller i ALT!

Jeg har måttet hegne brændeovnen ind – ikke fordi han har brændt sig, men fordi han kravler ind under den, spiser optændingspinde, aviser mm..

og manden har fået sat de sidste fejelister på i stuen fordi Arthur åd det puds der lå under døren ;oP

Viana og pilfingeren Arthur

karinanjkarinanj
    Medlem

Jamen så er han da til nytte, hvis det kunne få listerne op 😉

Asta er også begyndt at komme rundt, så her er især telefon ledningerne, og vores router meget spændende, og hvis hun så lige kan få fat i en reklame, så er hendes lykke gjort 🙂

Det er dejligt at de bliver mere “mennesker”, men også hårdt at man lige pludselig skal have en øje på hver finger – igen…

/Karina

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.