Status 6 mdr… Og mit barn er forsvundet

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2009 Status 6 mdr… Og mit barn er forsvundet

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    minimummiminimummi
    Medlem

Knirke er nu 6 mdr…. I dag satte hun sig selv op for første gang og hun kravler baglæns i hele huset. Vi begyndte på grød sidste søndag og det går ikke skide godt, men har mistanke om hun er ørebarn, så det kan have en indvirkning. Hun har haft mellemørebetændelse 3 gange siden den 23 dec og vi skal til undersøgelse på mandag.

Det ser ud til vi lige pludselig er forsvundet fra denne gruppe. Jeg kan hverken se min indlæg eller min dagbog… Ret frustrerende. Jeg er kun i min søn’s gruppe. Nogen der har prøvet noget lignende?

Havde du to forskellige brugernavne? For så er det nok derfor. Det er vist meningen, at man nu bare bruger 1 og så tilmelder sig flere mødregrupper – så kommer dagbogsindlæggene til at stå i begge mødregrupper.

MEN du kan prøve at skrive til Lone fra AOB, så kan hun sikkert genfinde det til dig. Jeg kan i hvert fald logge på med begge mine brugernavne nu – efter at have haft fat i hende. (Det var nemlig Skjoldungen, der var forsvundet og DER har jeg altså et par 100 dagbogsindlæg, så det var jeg ret træt af).

Håber det løser sig. Vh Gitte

mwmom77mwmom77
    Medlem

du kan bare tilmelde dig flere mødregrupper under din profil 😉

minimummiminimummi
    Medlem

Det har jeg gjort nu. Bliver mine indlæg i dagbog og debat i denne gruppe så synlige på et tidspunkt?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.