md-scanning idag…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 md-scanning idag…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    elin_melin_m
    Medlem

…så har jeg været til md-scanning idag, og som forventet lå der en lille frisk baby og sprællede rundt derinde 🙂

Alt var som det skulle være, så det var bare en dejlig oplevelse, at se sine lille purk som efter beregningerne vejer 307 g, det var lidt hyggeligt at få at vide.

Nu skal den bare vokse sig stor og stærk til at møde sin familie til sommer.

Elin 19+5

Anonym
    Gæst

hej elin:)

hvor lyder det dejligt,jeg glæder mig også meget til min md scanning,som er fredag i næste uge;)

kan man se stor forskel på bebsen til md i forhold til nf scanningen?

tænker at det ligner endnu mere en færdig bebse…

tillykke med at alt gik godt;)

kh anett 18+2

elin_melin_m
    Medlem

…alt er fuldstændig færdigudviklet, den skal bare vokse sig stor, selvom jeg efterhånden er garvet ud i scanninger, så bliver jeg stadig lige imponeret over så meget man kan se, så finder hun bare lige blæren, hjertet, lillehjernen osv., og alt var så fint, så fint.

Og ja, så kan man jo bare ligge og smile og fryde sig 🙂

Elin 19+5

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Ja det er en fantastisk oplevelse. Dejligt at det er gået så godt 🙂 Er I nogle af de få, der kan udholde spændingen og vente med at få kønnet at vide til fødslen?

Jeg håber selv på at få udløst spæningen til min MD 🙂

Lajsensmor 13+1

CountrymumCountrymum
    Medlem

Hvor dejligt at alt så fint ud og at der nu kun er at vokse og tage 3000 gram på. Det kan da ikke være bedre.

Jeg skal først MD scannes 31.03.

Kh Gitte 16+2

Anonym
    Gæst

hej lajsens mor:)

det var meningen at vi herhjemme ville vente med at vide kønnet til fødslen,mest fordi at det var et stort ønske fra kæresten:)

men så grundet vores dårlige risiko vurdering og efterfølgende moderkage biopsi sprang vi ud i at vide det med det samme;)

venter en lille dreng;)

har to piger og en dreng så det er bare skønt at ende med 2 af hver:)

kh anett 18+4

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.