Piger…

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

Hvor er I? Og hvordan har I det?

elin_melin_m
    Medlem

…tror simpelthen der var en del som mistede gejsten med det nye design, desværre!

Jeg var også ved at være bange for, at gruppen slet ikke blev opdateret mere, eftersom der slet ikke skete noget, så godt du skrev.

Der har faktisk også været nogle dage, hvor jeg slet ikke kunne komme ind på siden

Elin 19+5

Aller2009Aller2009
    Medlem

Jamen, jeg er her skam også 🙂 Jeg er inde og lure næsten hver dag, men jeg er bare ikke så god til at få skrevet indlæg, selvom jeg sådan set har en masse på hjertet. Jeg skal til MD-scanning på onsdag, og selvom jeg selvfølgelig inderst inde godt ved, at alt er i orden, så er jeg alligevel noget nervøs. Men når den er veloverstået, så skal jeg nok få skrevet masser af indlæg – jeg får sikkert bl.a. behov for gode råd om babyudstyr, navne og hvad ved jeg (det er jo vores første).

Bortset fra nervøsiteten inderst inde så har jeg det rigtig godt. Jeg er ret sikker på, at jeg har mærket babyen puffe lidt de sidste par dage. Altså jeg har mærket de der bobler i nogle uger nu, men når det er første gang, er det nok svært at vide sig helt sikker, da man ikke ved, hvordan det skal føles. Men de sidste par dage har det helt klart ikke været luft i maven 🙂 Jeg glæder mig dog til, at jeg begynder at mærke den virkelig tydeligt og slet ikke er i tvivl mere.

Hvordan går det med dig Maria og alle jer andre?

I aften skal jeg til vandaerobic for gravide for første gang med en gravid veninde, og jeg glæder mig. Så jeg må hellere til at gøre mig klar.

Ha’ en dejlig aften allesammen.

Knus

Line (19+0 i dag 🙂

Anonym
    Gæst

jeg er her også lidt stadig…

har ikke været på et par dage,er mildest talt ikke begejstret for det nye look herinde .det har dræbt mig lidt:(

før var det første jeg gjorde når jeg havde tid at logge mig ind på siden,men det er blevet meget forringet herinde…

jeg er stadig vild med at have kontakt til jer og har selv brug for dialogen med jer;)

men det er svært at vænne sig til det nye…

men vil forsøge at blive bedre igen,og håber virkelig at de får lavet om på nogle ting herinde…

kh anett 18+2

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Ja jeg er her også. Har efterhånden vænnet mig til det nye layout, og synes faktisk det begynder at blive ok.

Synes det er så ærgeligt, hvis folk falder fra pga. det. Håber sådan vi kan holde siden kørende 🙂 Det er vel også op til os, at gøre siden god.

Jeg er heller ikke den mest aktive skribent, men kigger herind næsten dagligt. Men siden mine sidste kvalmeramte indlæg, der vist var præget af en dybfølt selvynk, har jeg haft det fantastisk. 14 dag uden kvalme og man er en ny kvinde. Har rigtigt travlt med jobbet for tiden. Er uddannelsesvejleder, og der er jo snart ansøgningsfrist på uni mm., så der er rigeligt at se til. Så er stadig træt, men nu pga. job ikke maven 🙂

Maven har stået lidt stille her på det sidste, men ligner alligevel en der er noget længere henne. Men mon ikke jeg indhenter det i løbet af den næste måneds tid. Vægten siger – et kilo, men der var også lidt at ta af i forvejen 😉

Endnu hverken spark eller bobler, men alligevel har jeg et par gange frnemmet noget, der måske har været baby. Det har været lige inden jeg er faldet i søvn, og jeg har ligget på maven, så måske det har været et lille smølfespark alligevel…. eller ønsketænkning 🙂

Knus Signe 13+1

Ej hvor godt at I stadig er her! 🙂 Og dejligt at læse at I har det godt!

Her går det også godt. Vi skal til MD skanning på mandag og jeg har været afsted til glukosetolerance test, det var godt nok ikke noget at råbe hurra for.

Men heldigvis blev jeg ikke ringet op efterfølgende (hvilket betyder at mine testværdier var gode).

Ellers er jeg i gang med at undersøge mulighederne for at føde på et andet sted end det jeg er indstillet til. Ville rigtig rigtig gerne have født på Hvdiovre men har fået afslag pga. overbookinger. Det er jeg i sagens natur rigtig ærgelig over, for jeg må indrømme at jeg ikke er vildt begejstret for at skulle føde på Herlev. Det hospital siger mig bare intet – og så er det efter min mening et stort 70’er flip. Blev godt nok overrasket da jeg så så mange farver på en gang… :-S

Foruden det faktum at Herlev blev kåret som mest beskidte hospital (http://i.pol.dk/indland/article914559.ece) er jeg mest irriteret over at der ikke er tjek på særlig meget hos Herlev i forhold til booking af tider m.m. – efter Glostrup fik nedlagt deres fødeafdeling… Envidere er det det faktum at Herlev ligger længere væk en Hvidovre gør (Glostrup vil have været tættest på os). Nogle af de tider jeg følger er på Glostrup hvorimod andre er på Herlev – det er ret forvirrende. Personalet virker generelt sød – men det er som om de ikke kan finde ud af den nye struktur hellere – og af samme årsag er jeg pt. i gang med at lede efter alternativer…

Har endda overvejet at føde hjemme, men jeg er ikke sikker på at jeg kan klare mig uden en epi…

Oh well – det var lidt fra mig…

KH. Moriaugust

Fidus2010Fidus2010
    Medlem

Jeg er her også endnu, men jeg har den sidste tid haft rigtigt meget at se til så der har ikke været det store overskud til at få skrevet. I weekenden havde jeg også problemer med at komme ind, men jeg er ellers næsten forbi hver dag.

Jeg har det godt, synes ikke det er meget jeg mærker til at være gravid, men min mave er ved at tage lidt form nu, så skal nok snart ud og invistere i nye bukser. Jeg er også spændt på hvornår andre begynder at spørge til om jeg er gravid, jeg er nemlig pædagog i en børnehave, mine kollegaer ved det jo godt men ikke forældre og børn.

Jeg synes det er tidligt du har været til glukosetest, den skal jeg først til når jeg er i uge 30.

/Fidus2010

CountrymumCountrymum
    Medlem

Jeg er her også, og var faktisk også bekymret for om gruppen havde nedlagt sig selv, eller var flyttet til Facebook og alt det spændende blev skrevet der. jeg kigger også ofte forbi, men pga den lave aktivitet så daler min egen aktivitet også. Så lad os skrive, og øve os på den nye hjemmeside så lærer vi det nok – læs håber jeg!

Kh Gitte 16+2

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.