Er der noget med..?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2009 Er der noget med..?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    mmajssmmajss
    Medlem

Hej Sassie. Ja men det er ikke pga seng= mad det er fordi der kan være risiko for at hvis han ligger fladt på ryggen kan væsken løbe til ørene og give smerter pga væske der. Når det er sagt så kender jeg flere der bare gør det uden problemer, men jeg tør ikke selv. Jeg tager Theresa op i mine arme – hun bliver nu også sur hvis jeg prøver at give flaske mens hun ligger ned på siden. Og hun falder i søvn mens hun spiser så det virker fint her, men har jo heller aldrig prøvet andet.

Prøv evt at hæve hans hovede lidt når han får flasken eller tril ham om på siden 🙂

Vh Majs

sassie76sassie76
    Medlem

Er der noget med at man ikke må give flaske i barnets seng? Jeg mener at have læst engang at så forbinder barnet sengen med mad?

Jeg giver ham nemlig en flaske mens han ligger i hans seng. Når han ikke vil have mere, drejer han bare hovedet til siden og sover videre. Hvis jeg tager ham op og giver flasken, vågner han mere og det tager længere tid for ham at falde i søvn (Læs=længere tid indtil mor kan komme i seng)

Kh Sassie og Rasmus

mwmom77mwmom77
    Medlem

hmm, det er vel ikke anderledes end at Arthur får en pat i munden mens han ligger ved siden af mig.

Jeg tror ikke jeg ville have så store bekymringer ved det – og ihvertfald ikke med argumentet at de forbinder sengen med mad – det er jo bare en vane og de kan aflæres igen ;o)

Viana

BettinaMKBettinaMK
    Medlem

altså jeg gjorte det med min store pige som bliver 6 og gør det os med lille stella, men har en lille bog under madradsen…

ingen problemer her…

kh  bettina

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.