Rosinen i pølseenden…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Rosinen i pølseenden…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    LajsensmorLajsensmor
    Medlem

… ja det må vist være mig 🙂

Idag kom kom jeg endelig til nakkefoldsskanning. Var jo afsted for godt 14 dage siden, hvor jeg fik besked på at komme igen, fordi jeg ikke var langt nok henne. Men idag lykkedes det. Og det var helt vidunderligt 🙂 Sidste gang blev skanningen overdøvet af led kvalme og monsterhormonella, men idag var jeg helt ovenpå. Og så så vi den fineste lille balademager, der lavde et fint show for mor og far. Der var simpelthen så meget gang i den med spark og puffen med hænderne og et par halve og hele vendinger 🙂 Så mors drøm om et stille og artigt barn brast (har en hyperaktiv næsten 2 årig), men hvad gør det, når den er så fin og helt perfekt:-)

Min nye termin hedder 08.09.10 – en nem dato at huske, men jeg må vist tage medaljen for seneste termin her i augustgruppen (som jeg altså holder fast i, til trods for septemberterminen, hvis det er ok med jer :-))

Ellers går det super godt her. Kvalmen er på retur, med enkelte tilbagefald og energien er også til det bedre. Har stadig svært med maden, men det er nu mest med at stille mig tilftreds med det, der er på talerkenen. Kan have helt vildt lyst til en ting, og så når det er tilberedt, er det bare det sidste jeg har lyst til at spise. Og det allerbedste – jeg kan lide kaffe igen. Godt nok med rigeligt mælk, men nøj hvor har jeg savnet min mokkafarvede ven.

Mange glade hilsener

Signe aka Lajsensmor 12+1 🙂

Endelig med fastsat termin! 

Hopla83Hopla83
    Medlem

Kære Signe

Det er helt ok med mig at du bliver her i gruppen – du er meget velkommen 🙂 Jeg har termin den 28. august,så det er også svært at vide om det bliver  aug eller sept.

Synes det lyder fantastisk, at du har det så godt igen. Det har jeg egentlig også, men kan desværre stadig ikkelide min ellers også højt elskede kaffe..Har prøvet flere gange,men gider ikke drikke det.

Det med maden på tallerkenen somman har glædet sig til, og somman pludselig er ved at dø over, kender jeg også udemærket godt. Bare surt når man har stået og knoklet for at tlberede det(eller manden for den sags skyld).

Jeg synes også NF scanning var helt fantastisk. Men det gjorde altså også ret meget avs synes jeg. Men det var skønt at se den lille derinde, der også bare lå og flakkede rundt. Vidst ikke så voldsomt som din, meeen det kommer den nok efter:-)

Hilsen Mette (13+6)

Hopla83Hopla83
    Medlem

Kære Signe

Det er helt ok med mig at du bliver her i gruppen – du er meget velkommen 🙂 Jeg har termin den 28. august,så det er også svært at vide om det bliver  aug eller sept.

Synes det lyder fantastisk, at du har det så godt igen. Det har jeg egentlig også, men kan desværre stadig ikkelide min ellers også højt elskede kaffe..Har prøvet flere gange,men gider ikke drikke det.

Det med maden på tallerkenen somman har glædet sig til, og somman pludselig er ved at dø over, kender jeg også udemærket godt. Bare surt når man har stået og knoklet for at tlberede det(eller manden for den sags skyld).

Jeg synes også NF scanning var helt fantastisk. Men det gjorde altså også ret meget avs synes jeg. Men det var skønt at se den lille derinde, der også bare lå og flakkede rundt. Vidst ikke så voldsomt som din, meeen det kommer den nok efter:-)

Hilsen Mette (13+6)

CountrymumCountrymum
    Medlem

Tillykke med din fine scanning, det var da værd at vente på hva’? Dejligt med sådan en aktiv baby, som viste hvad den kunne.

Det er dejligt at få den enedelige termin, så kan man forholde sig til noget, og det første bud holt da meget godt gjorde det ikke?

Du bliver selvfølgelig, måske føder du 30.08.? Who knows?

Gitte 15+1

elin_melin_m
    Medlem

haha, vi strækker vores gruppe meget langt, jeg har f.eks. beregnet termin til d. 24. juli, men jeg har lige fra starten foretrukket aug. gruppen, da jeg med mine 3 andre børn alle gangene er gået over tid, så det ville undre mig meget, om ikke det blev et aug.barn alligevel.

Og selvom to tidligere scanninger holder fast i terminen, ja så var det jo bare her jeg meldte mig først, og så bliver man ligesom hængende, ik’?

Elin 18+5

hvormangehvormange
    Medlem

Dejligt med en ballademager – det er sundhedstegn 😉

Og bliv endelig…

Jeg tillader mig også at hænge ud her…men satser ikke på at føde i august. Hvis jeg når til juli, vil jeg være meget glad…og alt derefter er overdrevet super !

Sidste gang fødte jeg 6 uger før termin – vil altså rigtig gerne gå et par uger længere 🙂

Min mand joker med, at jeg kommet til at gå 14 dage over, nu vi “endelig” skal have en sommerbaby – han mener jeg skal have så meget fornøjelse af varmen som muligt… men jeg har ikke gået tiden ud nogen af de 5 andre gange, så han får nok ikke ret 😉

Anonym
    Gæst

tillykke med en super nf scanning:)

og selvfølgelig bliver du bare her:)

kh anett 17+3

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.