Er her nogle tilbage?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Er her nogle tilbage?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 27 i alt)
  • Forfatter
    PatellaPatella
    Medlem

HEY : )

Sikke et cirkus med det her nye forum… synes da egentligt det andet var ok – og at dette har så mange features at jeg ikke kan hitte ud af det mest basale : / Og jeg tilhører da ellers ikke det teknologosle å-hold *S*
    Synes fx det er meget omstændeligt at finde ind i sin mødregruppe…

Er I andre der har fundet herind??

Har til gengæld moret mig med at læse alle de indlæg, jeg har skrevet genne, tiden : )

Kh.

PatellaPatella
    Medlem

… tilgengæld staver jeg da åbenbart ret alternativt *S*

mmajssmmajss
    Medlem

Hehe ja jeg har da fundet vej herind, og håber meget at nogle af de nye ting gør det en smule mere overskueligt at læse hvilke svar der er til hvilket indlæg f.eks. En feature jeg bestemt syntes manglede på det gamle, men jeg blev noget paf og tænkte først at det her kan jeg da slet ikke overskue! Men det går nok 🙂 Vh Majs

mmajssmmajss
    Medlem

Hehe ja jeg har da fundet vej herind, og håber meget at nogle af de nye ting gør det en smule mere overskueligt at læse hvilke svar der er til hvilket indlæg f.eks. En feature jeg bestemt syntes manglede på det gamle, men jeg blev noget paf og tænkte først at det her kan jeg da slet ikke overskue! Men det går nok 🙂 Vh Majs

mmajssmmajss
    Medlem

Jeg får tilgengæld gjort tingene dobbelt!

SjoegreensSjoegreens
    Medlem

Jeg er her også – men hold nu op, hvor jeg syntes den nye side er uoverskueligt, og bøvlet…

Håber man vænner sig til det… især nu, hvor jeg har meldt mig ind i Okt. 10-gruppen 🙂

Tror nu nok det skal blive godt herinde…

Mange hilsner fra Christina – med nr. 4 i maven…:-)

jaffelafjaffelaf
    Medlem

Jeg er her også for første gang og er totalt rundforvirret, det er nok ammehjernen, der gør at jeg ikke kan overskue det her.

Men et stort tillykke med til Christina, så fik du  manden overtalt alligevel… 

Kh Maja

SjoegreensSjoegreens
    Medlem

Det krævede skam ingen overtalelse overhovedet… han var med på den med det samme 🙂

Vi blev hurtigt enige om det, og så hev jeg selv hormonspiralen ud – vupti…Ikke så langt, fra tanke til handling… Fnis…

Mange hilsner fra Christina – bræksyg ad helvede til, og glad som bare fanden 🙂

PatellaPatella
    Medlem

TILLYKKE! Hvor helt vildt fedt!

Cool du selv fjernede spiralen, så skal man da heller ikke gå og belemre sin praktiserende læge med den slags detaljer : )

Kh.

SjoegreensSjoegreens
    Medlem

Ja, jeg var sørme også stolt som en pave – der var VILDT lang ventetid hos lægen nemlig – jeg skulle dog derop under alle omstændigheder og have lavet en SMEAR – så da jeg fortalte at jeg lige selv havde hevet den ud, forventede jeg jo stooooore klapsalver som det mindste…. Men ak, ikke én mine fortrak han, udover at konstaterer, at det jo også var fuldstændig problemfrit at gøre selv (HVIS man kan nå snorene), så det var kun godt, at jeg havde gjort det…

Godt så…:-)

jaffelafjaffelaf
    Medlem

Hvor sejt!!!!

og fedt med fire børn, det vil jeg også have, men min mands største indvending er at så kan vi ikke have en almindelig bil længere. Og havd så? så køber vi da bare en større… jeg vil nemlig gerne have dem i par…

Men når Lauge så har sine skrigeture, så er det at jeg også selv overvejer det en ekstra gang…

Kh Maja indtil videre kun med to…

PatellaPatella
    Medlem

Hvor dejligt der stadig er nogle få tilbage : )

Det skal nok blive helt hæderligt det her når de har fået has på børnesygdommene – bare der så er nogle at debattere med til den tid.

Kh.

tulle1976tulle1976
    Medlem

Jo,jo…. det lykkedes for mig at finde herind, men det var ikke helt så let.

WOW…. Christina !!! Det er altså sejt gået at få 4 børn… Jeg er fuldstændig kvæstet med bare mine 2. Men stort tillykke med det og jeg håber du snart er ovre bræksygen c”,)

Knus

Mette

SjoegreensSjoegreens
    Medlem

Ja, det er helt hyggeligt at have nogle af “de gamle” at sludre lidt med…

Jeg er dåååååårlig – fnis…. det er blevet værre og værre for hver graviditet – med Lærke varede det til jeg var over halvvejs – gad vide hvordan det vil gå denne gang så??

Nervøs og lidt bange er jeg også – det ER meget tidligt endnu, og der er knap to uger til den første tidlige scanning, der skal vise, om der er liv i vores lille bønne derinde… Så kryds lige fingre for os ikke – syntes vi har taget vores tørn af uheldige elementer…

Men at dømme efter den allerede meget voldsomme kvalme, så ER jeg optimistisk – jeg har nemlig ikke rigtig været dårlig, de 4 gange der ikke har været liv – og de tre gange der har resulteret i herlige unger, har jeg været helt elendig, ligesom nu – det MÅ være gode tegn så 🙂

Det er dog svært at jage angsten helt på flugt…

Nå, det var lige lidt sentimentalt sludder fra mig…

Mange hilsner fra Christina.

PatellaPatella
    Medlem

Puha – kan godt forstå du er lidt nervøs når det er gået galt fire gange – men det lyder altså som meget gode tegn at du er så kvalme-plaget : ) Ja, egentlig underligt at man skal lykønkse folk med at de er dårlige, men i denne sammenhæng er det jo positivt!!!

Jeg går og vakler meget for og i mod nr. tre. Min mand vil rigtig gerne, jeg synes på den ene side vi har rigeligt, på den anden side kan jeg slet ikke få nok! Jeg avr jo i behandling for at få den første – og jeg er SÅ bange for at stå i en situation igen hvor jeg gerne vil være gravid og så ikke kan. Så er det på en eller anden bagvendt måde bedre slet ikke at prøve… Med Esther skete det ‘bare’ – så ingen planlæging dér : )

Det ender med at være en ret eksklusiv kreds herinde på sep’07 hvis ikke nogle af de andre snart kommer ud af buskene… Men hvad; så må vi jo lave vores egen fest *S*

Kh.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 27 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.