Andre babysider?

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Hej piger.

Er I tilmeldt til nogle andre sites også? Jeg synes det er blevet meget stille her i vores MG så jeg ville lige høre jer ad om I gemmer jer et andet sted?

Kh. Moriaugust

Anonymous
    Guest

har lige læst at vi åbenbart er utroligt mange som er blevet utilfredse herinde:( de skriver at de vil forsøge at rette op på noget af det,så det minder mere om det gamle… men,lad os nu se,det har nok været meget dyrt det her skift…

anett 16+6

marabou4marabou4
    Member

Jeg synes heller ikke her er så rart at være som i den gamle babyklub, og jeg har ellers forsøgt at være meget åben overfor forandringerne!

Kristina jeg har lagt bogmærker oppe i linjen under browserlinjen (jeg bruger firefox) så har jeg én der hedder “august 2010” og en der hedder “oktober 2006” for jeg syntes også, det var omstændeligt at komme herind.

Men ellers er jeg også på Min-Mave (hvor mit brugenavn er Anne-Enna). Jeg er dog ikke så aktiv nogen af stederne, fordi jeg har en del opgaver og læsestof på mit studie.

Jeg håber ogaå, at der kommer mere gang i debatten, og det vil jeg da også gerne bidrage til 🙂

Anne

mamawittmamawitt
    Member

..og nu er jeg så lige på besøg fra juli-gruppen, hvor jeg – sjovt nok – har lavet et lignende opslag. Skulle lige se, hvordan det stod til herinde;)

Øv bøv, jeg håber, at nogle flere snart finder vej herind, for ellers bliver det godt nok kedeligt:(

mvh mamawitt 19 + noget

Anonymous
    Guest

altså jeg er her også… 😉

men er helt enig med wexoe,det er totalt umuligt at danne sig et overblik over nye indlæg… og det virker meget mere utydeligt og uigennemskueligt nu… jeg var meget glad for det andet,og er faktisk trist over at de har lavet det om,jeg var helt vild med det gamle…

har tidligere været inde og se på andre gravid/baby sider og synes ærligt at de er for poppede til mig,jeg er mere til det nemme og hyggelige uden for mange dikkedarer:)

jeg vil meget gerne fortsætte,da jeg heller ikke vil undvære jer herinde,men det er også den eneste grund,bryder mig ikke om dette nye:(

så enten må vi forsøge at hænge i eller også skal vi prøve i samlet flok at finde noget andet:) nu har vi jo vænnet os til hinanden,og jeg havde glædet mig til at have jer hele vejen;)

kh anett 16+6

wexoebabywexoebaby
    Member

Jeg tror det er fordi det er så meget anderledes og uoverskueligt at finde rundt i. Jeg syntes i hvert fald det er en stor foringelse af babyklubben, og tror ikke jeg bliver den store fan. Det er blevet mere besværligt at have overblik over nye indlæg og debatter efter min mening. Man skal klikke mange gange før man er i sin mødregrupe, hvor jeg før blot loggede ind, så var jeg der…

Savner det gamle, men bliver hængende for jeg mangler altså sparringen med jer gæve kvinder herinde. Håber ligesom dig moriaugust at der kommer flere af de gamle kendinge til tasterne herinde…

Ellers er der jo altid muligheden for at konvertere til at bruge facebook.

Kristina

elin_melin_m
    Member

…jeg er også tilmeldt på netbaby, selvfølgelig aug. 2010

Elin 18+3

LajsensmorLajsensmor
    Member

Hej piger,

Jeg er her også stadig  er ikke konverteret til andre sider, selvom jeg læser en del med på minmave, men har ikke lyst til at være aktiv der, for jeg synes, at den er for stor og åben. Jeg kan rigtig godt lide at Netdoktor aka altombørn har mere lukkede grupper og jeg synes at debatterne er lid mere seriøse (selvom her ogå er plads til pjat :-)) Jeg har også, som Elin en konto på netbaby, men det er mest fordi de har en fin dag-til-dag kalender. 

Mht. et nye layout tror jeg, at det er en tilvænningssag. Men vil give jer ret i at det er uoverskueligt i emneoversigten.

Jeg håber, at vores gruppe hænger i, også selvom vi mødes på facebook 🙂

Signe aka Lajsensmor,
    der skal til nf (igen) på torsdag og glæder sig til at få fastsat terminen endeligt.

Jeg er her skam også stadig. Er heller ikke så vild med det nye design, men her er det nu mest trætheden, der lægger dæmper på aktiviteten, så jeg læser meget med, men kræfterne rækker ikke så meget længere.

Projektbebs, 13+2 (fik kappet 2 dage af i går til første scanning (nf), og må nu udgøre bagtroppen med terminsdato d. 29/8)

CountrymumCountrymum
    Member

Jamen, så kom jeg endelig igang på siden her, det tog lang tid fordi mit brugernavn var det gamle og jeg ville hedde Countrymum og det skulle jeg emaile redaktionen for at få styr på, men nu er jeg her også!

Synes som i andre at forandringen er for stor til at blive elsket fra starten, men jeg tror det kommer, vhis vi nu bliver her og forbliver aktive, så gør øvelse vel mester?

Hilsen Gitte 14+6

morigen4morigen4
    Member

jeg er gået helt kold i det nye design her, alt for uoverskueligt og bøvlet, hvor min-mave popper frem med det samme jeg skriver m i adressefeltet fordi min pc kan huske siden. Netbaby synes jeg er alt for langsom. Jeg har ellers været flittig bruger herinde med mine 3 andre børn men har stort set ikke været herinde siden det nye design kom.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.