første rigtige spark af lillemanden:)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 første rigtige spark af lillemanden:)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    sonne38sonne38
    Medlem

ja,så skete det så,for et par timer siden mærkede jeg 4 spark fra den lille fyr i maven… wow.. det var bare helt skønt,jeg var slet,slet ikke i tvivl denne gang..

helt ægte små spark,ikke noget med bobler eller noget:))

måtte lige dele min glæde med jer,vidunderlig oplevelse;)

kh anett 16+5

elin_melin_m
    Medlem

ja, det er nemlig rigtig fedt, så bliver den lille derinde pludselig meget mere virkelig og til en lille baby 😉

Elin 18+1

wexoebabywexoebaby
    Medlem

Det er bare så fantastisk…

Glæder mig selv til det bliver noget tydeligere bevægelser der indefra. Min mand glæder sig helt vildt til han kan mærke det udefra…

Har jo prøvet det nogle gange, men disse uger er lidt hårde rent psykisk, da det var ved denne tid i graviditeten vi mistede i 2. graviditet. SÅ lægger meget mærke til de små blob derinde og glæder mig over dem.

Heldigvis er det en aktiv lille krabat, så mærkerden flere gange om dagen.

Kristina 16+3

Anonym
    Gæst

dejligt at du mærker den lille så meget nu… kan godt forstå at du er ekstra på mærkerne nu hvor du nærmer dig uge 17.. er dog sikker på at alt er ok,heldigvis bliver du sikkert også tjekket tit:)

inden du ser dig om er vi forbi den spekulative tid og så skal du bare nyde igen;))

kh anett 16+5

CountrymumCountrymum
    Medlem

Kan det mon passe at jeg fik de første spark imorges? Synes det er tidligt, er 14+6, og gravid for 3. gang, men alligevel det føltes bare som de små kick, det føltes dejligt om det baby eller bare luft 😉

Gitte

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.