Er i der alle sammen?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Er i der alle sammen?

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    elin_melin_m
    Medlem

…nu skal vi godt nok lige til at vænne os til et nyt set-up!

Men det bliver sikkert meget godt, når først man har fået sat sig lidt ind i det 🙂

Elin 17+5

ulrik567ulrik567
    Medlem

JA det kræver lidt, men skal nok blive godt.

Hejsa.. jeg er 41 og skal have barn nummer 3. Jeg har en på 17 og en på 6 år, men min nye mand har ingen børn og derfor gik jeg med til det. Jeg føler at jeg giver køerne baghjul sådan som jeg puster hele tiden, det er lidt hårdt. Jeg er sat til midt august denne gang og lige nu synes jeg der er lang vej, selvom der både skal spilles lokalrevy og geares ned arbjedsmæssigt..pyha pyha.

wexoebabywexoebaby
    Medlem

Ja, jeg syntes også det er lidt irriterende at de tager noget rigtig godt og laver om på det… Dermed ikke sagt, at det her ikke kan blive godt, men jeg var bare rigtig rigtig glad for babyklubben. Har været bruger derinde siden jeg ventede Isabella.

Men jo, jeg er her da og forsøger at finde hoved og hale i det!

Kristina 16+0

Anonym
    Gæst

åh, alt det her nymodens pjat skal jeg godt nok lige vænne mig til;)

jeg er bestemt ikke en computer haj i forvejen,og er lige nu totalt forvirret,synes det gamle var super overskueligt for en dinosaur som mig:)

men måske kan jeg lære det og blive god til det…

vil give det et forsøg… kh anett 16+2

Hej piger.

Jeg er faktisk meget enig med Kristina – jeg synes jo også at Babyklubben var utrolig velfungerende, så jeg er lidt spændt på om det nye site bliver lige så velfungerende.

KNUS,

Moriaugust – som umiddelbart har en anelse svært ved opsætningen… :-S

gs0506gs0506
    Medlem

Jeg synes det hele er så småt! Det er altid svært når der bliver lavet om på det hele… men mon ikke vi finder ud af det? 🙂

Gitte 15+4

morlinda30morlinda30
    Medlem

hej

ja jeg syntes også det er noget forvirrende.. men man skal sikkert bare lærer det at kende.. kunne også rigtig godt lide babyklunnen har jo brugt den en del år nu smiler

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Ja er her også, men skal da ogå lige vende mig til at navigere rundt herinde 🙂

Lajsensmor

ca 12 uger

Hopla83Hopla83
    Medlem

Jeg er skam også med endnu, men synes også det er svært. Har i hvert fald store log-in problemer. 

Men så nemt slipper I ikke for mig 🙂

Mette 13+0

Hopla83Hopla83
    Medlem

Jeg er skam også med endnu, men synes også det er svært. Har i hvert fald store log-in problemer. 

Men så nemt slipper I ikke for mig 🙂

Mette 13+0

Anonym
    Gæst

kan godt mærke at der er mere stille herinde efter det nye…

man bliver lidt forvirret,håber dog at alle bliver her,det er rart at have denne mødregruppe;)

kh anett 16+4

Christa79Christa79
    Medlem

Så er jeg også med – endelig lykkedes det mig at finde rundt på den nye side…

Al begyndelse er svær 😉

Christa79 13+1

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.