Har I allerde købt nogle ting til den lille?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Har I allerde købt nogle ting til den lille?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Hej piger.
    Har I mon allerede købt nogle ting? Her har vi ikke købt noget endnu. Jeg tror vi venter til efter kønsskanningen. Vi har jo også ét barn i forvejen og har af samme årsag slet ikke brug for så meget som sidst. Alligevel er der da lavet en lille indkøbsliste.
    Til gengæld er der købt noget ventetøj til mig, har været heldig og fundet noget på udsalg og faktisk også noget almindelig tøj (NOA NOA) som kan bruges som ventetøj.
    KNUS fra Moriaugust

marabou4marabou4
    Medlem

Vi har intet købt, og det er begrænset hvad vi skal have.

Til den 1. havde vi heller ikke købt det store, og klarede os fint med lidt. Der kendte vi ikke kønnet, men af praktiske årsager, og af hensyn til vores søn, vil vi gerne vide det denne gang, og når det så er på plads, så går jeg igang med at sortere babytøj, og ser om jeg mangler noget.

Jeg regner med, at købe lidt nyt tøj, lidt legetøj, en lommeslynge og en slags solskærm. Madrasser til lift, barnevogn og vugge + en ny dyne. Ellers ikke noget 🙂

Jeg skal også have noget ventetøj, men har egentligt ret meget almindeligt tøj (tunikaer, nederdele og kjoler) som jeg regner med, kan bruges et par måneder endnu.

Anne

Anonym
    Gæst

jeg har købt et enkelt sæt tøj til den lille:) da jeg blev såå glad over at den lille mand var sund:)
    ellers er vi ude i det helt store indkøbs orgie herhjemme senere,vi kan få en tremmeseng fra svoger,men ellers mangler vi alt,alt alt, jeg var 100 procent sikker på at jeg ikke skulle have flere børn,så alt er givet væk,solgt,smidt ud:(
    det bliver nok lidt af en udskrivning,men også meget sjovt;)
    jeg har faktisk overvejet at købe en kravlegård denne gang,har ikke haft en til mine første 3,men tænker at den kunne være god lige at putte bebsen i mens man lige laver noget andet… er der nogen der har erfaring med kravlegårde(eller er det håbløst forældet) vi har mange trapper i vores hus,så måske… hvad siger i????
    kh anett 14+5

CountrymumCountrymum
    Medlem

Nej, jeg har kun købt noget tøj til mig selv. Jeg tror ikke jeg køber noget før MD scanningen er overstået, for vi vil gerne vide kønnet, hvis de kan se det. Vi har en pige og en dreng, så tøjmæssigt bliver det nok småting vi skla bruge, men lidt nyt skal der da til.

Countrymum 12+5

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.