Nu overgiver jeg mig (NF)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Nu overgiver jeg mig (NF)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    marabou4marabou4
    Medlem

Jeg er lige kommet hjem fra 12ugers scanning, og maven gemte på den fineste lille baby, der bare surfede rundt i sin lille hule, og gav sig tid til et lille vink, inden den lagde sig til rette, og faldt i søvn.

Jeg var så nervøs, som skulle jeg til eksamen, for jeg bløder stadig, og alle mine graviditetssymptomer er væk. Maven er der dog ingen der kan tage fra mig 😉 Men jeg lovede min mand, at hvis alt var godt i dag, så ville jeg overgive mig, og tro på det bedste 🙂 Det er faktisk også ved at være lidt trættende, at være lyseslukker 😀

Min termin fra 1. scanning holder stik, så jeg er i dag 12+6… og GLAD!!

Anne

altankassealtankasse
    Medlem

Tillykke med en veloverstået skanning 🙂
    Er det dit første barn? jeg var hyperurolig i min første graviditet og ringede konstant til læge og fik ekstra skanninger og lign. jeg tror det er meget normalt at være urolig for om der er noget galt med ens ønskebarn. Det er for mig blevet bedre for hver graviditet 🙂 Og langt de fleste ender jo med en rask og rørig lille guldklump 🙂 så godt du overgiver dig og nyd nu at du har set din guldklump vinke 🙂 og glæd dig til at du mærker spark om nogle uger 🙂
    Knus
    Gitte 13+0

sulejma2sulejma2
    Medlem

Ej, hvor dejligt. Tillykke med en vel overstået scanning. Kan søreme godt forstå, du er bekymret, når du hele tiden bløder. Jeg har oplevet en pletblødning, og det var bare ikke sjovt.

Sulejma, 14+3

CountrymumCountrymum
    Medlem

Tillykke med den fine scanning, og godt at du nu overgiver dig. Har I fortalt det til jeres dreng? Hvad sagde han?
    Jeg skal afsted imorgen tidlig, og glæder mig og er nervøs!

Countrymum, også 12+6, indtil videre……

Ejjj, tillykke. Det er bare så hyggeligt :-)))

Anonym
    Gæst

tillykke,tillykke… hvad er det med os kvinder,vi kan hele tiden finde nye ting at bekymre os over,er selv ligesådan:)
    dejligt at scanningen gik godt,det er bare fantastisk at se sin lille bebse;)
    kh anett 15+1

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.