Hvor meget mave har I – og er der stor forskel fra morgen og aften ?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Hvor meget mave har I – og er der stor forskel fra morgen og aften ?

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter

Hejsa.
    Jeg kan ikke være i mine normale bukser mere. Men det er pga. at maven buler ud som den nu engang gør. Som andengangs tror jeg at man får hurtig mave på ( i hvert fald mig ).
    Kh. Moriaugust

Hopla83Hopla83
    Medlem

Hej alle,
    Har I også mest mave om aftenen? Jeg synes det er mærkeligt. Om dagen kan jeg stadig være i mine alm. jeans (er i 12. uge) men om aftenen ligner jeg en der er i 5. måned. Er der nogen af jer der har det på samme måde? På mit arbejde kan de ikke forstå man ikke kan se at jeg er gravid, men hvis de så mig om aftenen, ville de tænke, hold da op – hun er godtnok gravid..

marabou4marabou4
    Medlem

Min mave kan være næsten helt flad (eller så flad den nu kan blive) om morgenen, men om aftenen ser jeg meget gravid ud. Jeg kan også mærke, at min mave vokser hurtigere denne 2. gang.

Ej, faktisk så er jeg indenfor den sidste uge, begyndt at se gravid ud om morgenen.

Min søn er også begyndt at lægge mærke til min store mave, og hvis alt er som det skal være til NF i morgen, så fortæller vi ham, at han skal være storebror 🙂

Anne
    12+5

Anonym
    Gæst

Hej ;o)

Min mave er også begyndt at bule pænt ;o) Men det er også sjette gang jeg er gravid (dog med tre aborter ud af disse). Min mave er også klart størst om aftenen ;o)

Knus, Nynne 13+4

Anonym
    Gæst

jeg har haft mave på et godt stykke tid.man er overhovedet ikke i tvivl om at jeg er gravid,folk gratulerer mig med maven,og den er stor om morgenen og endnu større om aftenen:) tror at det er fordi det er fjerde gang:)
    kh anett 14+6

wexoebabywexoebaby
    Medlem

Jeg istemmer mig koret, ja jeg er allerede stor, er jo også 4 gangs gravid.
    Kan ikke være i mine bukser mere på trods af – 3 kg.
    Maven er kæmpe hver gang jeg har spist og især om aftenen.

Kristina 14+4

morlinda30morlinda30
    Medlem

hej

jeg venter så mit 4 barn og er i uge 12… jeg kan godt stadigvæk gå i mit almindelige tøj dvs det jeg har gået i efter jeg har født( det er jo kun 5 måneder siden) men jeg kan ikke være i dem om aften for der buler min mave for meget ud.. det gør mig slet ikke noget at den ikke er så stor endnu det skal nok komme smiler

Hopla83Hopla83
    Medlem

Jahhh, min er nu også begyndt nu – lieg pludseligt ret stærkt:-)
    Så det kommer vidst nu, og har da også lagt to par af mine alm. jeans til siden.

Anonym
    Gæst

Jeg begyndte allrede at gå i ventebukser da jeg var 8 uger henne, mest fordi jeg syntes det strammede.
    Jeg er så stor nu at der er flere der har bemærket maven og spørger om jeg er gravid!
    Om aftenen er min mave en hel del større, der kan jeg godt gå for en der er 5 mdr henne!
    Men men, nu er jeg jo også andengangs gravid og med tvillinger!

Maria 14+3 med tvilliger

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Har også lagt mig pænt ud. Troede jeg hoppede tidligt i ventebukserne i uge 7-8, fordi jeg fik kvalme af den mindste strammen på maven, men med en ny termin, der ersat 14 dage tilbage var det i uge 5-6 :-/

Her i uge 10 (?) ligner jeg hvordan jeg så ud i uge 18 i min sidste graviditet.

Så jeg har ikke kunnet overraske mange med min graviditet, men har hørt rigtigt mange sige… ja jeg havde det godt nok på fornemmelsen 🙂

Lajsensmor 10+2-12+4

SupersusseSupersusse
    Medlem

Jeg er 12+2 (foerstegangs) og kan saa smaat begynde at se maven bule. Jeg kan stadig gaa i mit almindelige toej og man kan ikke se noget, naar jeg er paaklaedt. Jeg synes ogsaa, min mave er tydeligere om aftenen. maaske fordi musklerne slapper mere af. Jeg synes nu stadig ikke, det ser ud som en gravid mave, men mere bare lidt buttet…

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.