Kvalme og opkast

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Kvalme og opkast

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Hej.
    Ikke her. Det holdt heldigvis op efter 11 uger ca.

altankassealtankasse
    Medlem

Nu er jeg 13 uger henne, og jeg har idag lige afleveret min morgenmad 2 min efetr at jeg indtog den, jeg synes ikke det kan blive ved….. Jeg havde det meget bedre i mine 2 første graviditeter og synes da bestemt at det burde være ovre nu….
    Er der andre der stadig døjer med kvalme og opkast?

Gitte 13+0

morigen4morigen4
    Medlem

Ja, suk – jeg er 15+2 nu og kæmper mig gennem dagene. Er stadig sygemeldt. Jeg kaster ikke al mad op, men jeg har kvalme hele tiden og har ikke lyst til at spise og hvis der kommer noget mad på bordet min mave ikke har lyst til, så er jeg den der er løbet ud på toilettet. Jeg kan simpelthen ikke have det. Energien ligger på et meget lille sted for jeg bruger al energien på kvalmen. Øv hvor jeg synes det er træls. Ikke mindst da jeg jo har 3 børn som gerne skulle have bare lidt ud af mig ….. var til fastelavnsfest på skolen forleden hvor en mor kom grinene hen og sagde at min søn har fortalt at vi aldrig får gæster fordi mor altid er syg og ligger i sengen. Afsløret. Jeg er bare så ked af at mine børn har det syn på mig, men ved ikke hvad jeg skal gøre. Især når jeg er træt går det galt, så i dag går det ikke så godt. Sad på skadestuen til kl 20 i aftes med min 2 årige datter og har næsten ikke sovet i nat da vi skulle holde øje med hende ( hjernerystelse). Ej jeg glæder mig til hun skal sove til middag, for så skal jeg også bare sooovve….

Håber for dig du slipper hurtiger ud af kvalmehelvedet end mig

Kh C

Christa79Christa79
    Medlem

Åh hvor jeg kender det!

I min første graviditet havde jeg kvalme i to måneder – men kæmpede med maden en måned mere, fordi maven nu skulle vænne sig til at få noget mad igen.
    Jeg havde sådan håbet at jeg ville blive ramt af mindre kvalme denne gang, men nej…
    Er nu 11+3 og går og krydser alt for at det snart går over . har haft kvalme i 1½ måned nu. Jeg går på arbejde de fleste dage, men når jeg så kommer hjem har jeg brugt næsten al min energi og går bare og venter på at min mand kommer hjem 1½ time senere, så han kan tage sig af vores søn, vores hus, madlavning osv. osv.
    I dag er jeg så også lidt hormonramt kan jeg mærke – og har været hjemme med vores søn i to dage, da han er syg – jeg er ved at være godt og grundigt brugt nu..

Jeg håber for jer alle sammen at I snart når over på den anden side, så I rigtigt kan nyde jeres graviditet. 🙂

Christa

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.