Plukveer, allerede?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Plukveer, allerede?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Hej piger.
    Jeg sidder og undrer mig over om man mon allerede kan have plukveer nu? Jeg har ikke kunne maerke plukveer i min foerste graviditet, af samme aarsag ved jeg jo ikke hvordan de foeles, men jeg har i loebet af de sidste 2 dage kunne maerke en slags traekken og speanden i maven, dvs. navle-regionen. Det foeles som en let krampe indvendig, er det plukveer? Jeg har heldigvis en tid hos JM inden laenge, saa kan jeg ogsaa spoerge hende til raads, men jeg synes godt nok det er tidligt at faa plukveer?
    Knus fra Moriaugust

Anonym
    Gæst

jeg havde plukveer man-tirs-ons i sidste uge,drønede til lægen,da jeg var sikker på at jeg havde blære betændelse,hun fandt blod og protein i min urin,men hun kunne ved dyrkning ikke finde tegn på infektion…
    jeg står og går hele dagen på job,og er sikker på at det er et tegn fra kroppen som siger: flere pauser tak,benene op og slap af et øjeblik:) det har hjulpet på mig at smide benene op lidt oftere:))
    kh anett 14+4

Anonym
    Gæst

glemte lige… det er en sammentrækning af livmoderen,i vores tilfælde fra navlen og ned,spændt hård kugle,som så slapper af igen….

sulejma2sulejma2
    Medlem

Jeg har plukkever hver morgen, når jeg vågner. Det gør ikke ondt, men livmoderen er helt hård. Jeg mener, det skyldes, at jeg skal tisse. Sådan har det også været mine andre gravidieter.

Sulejma, 14+0

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.