For s…. en forskrækkelse!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 For s…. en forskrækkelse!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    sulejma2sulejma2
    Medlem

Puha, fik et kæmpe chok i dag. Var på toilettet i formiddag, mens jeg var på arbejde. Fik kigget ned og så til min store forskrækkelse blod i mine trusser. Ikke bare en plet, men en ordentlig sjat. En sød kollega kørte mig på sygehuset, hvor jeg på gynækologisk af deling blev undersøgt og scannet. Efter en times tid, var blødningen så godt som ophørt. Lægen kunne se, at livmodermunden stadig var lukket. Og det bedste af det hele var, at baby holdt fest i maven.

Det ser ud til, at jeg slap med skrækken, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, at lægen sagde, at scanningen jo kun var et øjebliksbillede. Dog bløder jeg ikke længere,og jeg har ikke rigtig ondt. Men hold da op, jeg er helt udmattet, spændingen og bekymringen har bare gjort mig træt!

Sulejma, 13+6

Hej Sulejma.
    Sikke en forskraekkelse. Det er jo noget rigtig moeg. 🙁 Haaber at det kun var en ubetydelig bloedning.
    KNUS herfra

sulejma2sulejma2
    Medlem

Har heldigvis ikke blødt siden i går formiddag, så det var nok bare en pletblødning. Men hvor skal der dog lidt til, at man tænker det værste!

Sulejma, 14+0

Anonym
    Gæst

hej sulejma:)
    puha,kan sagtens sætte mig ind i hvor nervøs du blev/er…..
    ens psyke bliver så sandelig sat på prøve nogen gange når men er gravid,op og ned,op og ned….
    heldigvis siger lægen at alt er fint med din lille bebse,og heldigvis er du så langt fremme i graviditeten er det er super sjældent at det går galt nu:)) har læst om andre som pludselig bløder og så stopper det lige så pludseligt igen,uden at der er det mindste galt,så op med humøret,og nyd at det er weekend og at du kan slappe lidt af:)
    ellers kan du måske betale dig til at få ekstra scanninger,tror at det er beroligende at se sin lille baby igen….
    mange positive tanker til dig
    kh anett 14+4

morlinda30morlinda30
    Medlem

hej sulejma

kan godt forstå du blev forskrækket jeg venter mit 4 barn og har blødt i 2 af dem( for 3 uger siden var sidste gang) det er en rigtig ubehagelig oplevelse men heldigvis kan det godt ende godt smiler.. så du slipper forhåbentlig bare med forskrækkelsen smiler

knus linda 11+6

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.