mcdv2008:) tvillingemor

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 mcdv2008:) tvillingemor

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    sonne38sonne38
    Medlem

jamen ,jeg ville da lige høre hvordan det går med din tvillinge mave? jeg går selv og “gruer” lidt for at få samme besked..
    ikke får at være negativ,for det må være en helt speciel dejlig oplevelse:)
    jeg har bare for seriøst en kæmpe mave,og en lige så kæmpe appetit…folk tror mig jo dårligt når jeg fortæller hvor langt henne jeg er,og det er kun mavsen som buler…
    det er mere fordi at det er nr.4 jeg venter,så er helt alvorligt bange for at jeg ikke har overskud,selvfølgelig får jeg vished på fredag til scanning,men tænkte at du kunne fortælle mig lidt om dig og din mavse;)) håber alt vel hos dig,på forhånd tak
    anett 12+6

Anonym
    Gæst

Hej Anett
    Ja selvfølgelig kan jeg det.
    Jeg er andengangs gravid, det kan jo også være en forklaring på hvorfor maven vokser hurtigere. Men, jeg ligner nu en der er 18-20 uger henne og jeg er altså kun 11+2.
    Ved min første graviditet havde jeg voldsom kvalme allerede fra uge 6 af. Denne gang har jeg stort set ikke haft kvalme.
    Jeg er meget sulten men det var jeg også første gang.

Jeg tror på at graviditeter er forskellige. Men hvis du har en stært fornemmelse om at du venter tvillinger, ja så kan det jo godt være.
    Det er da ihvertfald rart at du snart får vished.

Jeg har det godt, er dog meget træt om aftenen men er også lige startet nyt job, og så har jeg en dreng på 2 år der også tar en del energi.

Glæder mig til at høre hvordan det gik til din scanning på fredag.
    Jeg skal til nf scanning på torsdag, det glæder jeg med til .

Maria 11+2

Anonym
    Gæst

tusinde tak for dit svar:) nej,jeg tror det egentlig ikke dybt inde,vi har heller ikke nogen i familien som er ell.har tvillinger,men det er nok fordi at folk konstant spøger med at det nok er tvillinger siden maven er stor:)) så starter man jo selv med at gruble over det…
    det er da skønt at du ikke døjer det store med kvalme,trætheden derimod har du ret i er totalt dræbende.og når du så også har sådan en lille fyr rendende så bliver den energi du har ,vist hurtigt brugt op:)
    ligger dine tvillinger i hver sin foster hinde? eller måske ved du det først på torsdag… held og lykke på torsdag…..det bliver vildt spændende,glæder mig til at høre om det,og endnu en gang tak;))
    anett 12+6

Anonym
    Gæst

Det blir da ihvertfald rart at få vished på fredag!

Ja mine ligger i hver sin hinde og har hver deres moderkage, så der r 98 procent sansynlighed for at de er tveæggede.

Maria 11+3

babyfixbabyfix
    Medlem

Hej mcdv

Som lægen der scannede mig i 2006 da jeg ventede mine tvillinger: “de har hver deres madpakke og hver deres sovepose”, sødt, ikk…:-)

Anette 12+3

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.