Bare for at få lidt gang i debatten… Hvornår skal I på barsel?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Bare for at få lidt gang i debatten… Hvornår skal I på barsel?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Forfatter

Jeg regner med at gå på barsel tidligt, dvs. fra begyndelsen af juni (hvor jeg starter med ferie) – derefter mener jeg at jeg må gå fra 6 uger før termin… :)))

Anonym
    Gæst

Normalt har jeg ret til at gå fra 8 uger før termin,
    men denne gang venter jeg tvillinger og lægerne anbefaler at man går fra når man er senest 24 uger henne.
    Jeg har et job hvor jeg løfter en del og går meget rundt, så måske blir det endnu tidligere.
    Nu må vi se, lige nu har jeg det jo godt, er bare super træt om aftnenen.

Maria 12+3

marabou4marabou4
    Medlem

Jeg er studerende, og har bare ramt plet mht at blive gravid, så jeg går fra efter eksamen i slutningen af juni, og har (indtil videre) termin 18. august. Perfekt planlægning 😉

Anne

lillemy87lillemy87
    Medlem

Jeg går fra 2. juli. Jeg regner ikke med at skulle holde ferie inden, da jeg hellere vil bruge den i forlængelse af orloven, da manden også ønsker lidt orlov…

Katrine
    13+4

CountrymumCountrymum
    Medlem

Jeg har ret til barsel 8 uger før, så det bliver omkring Skt. Hans.
    Countrymum

Anonym
    Gæst

Jeg er lige som Anne studerende, så jeg går også fra efter eksamen ultimo juni og har termin 12. august.

Nynne 12+0

LisinkaLisinka
    Medlem

4 uger før, vil også hellere gemme ferien eller få noget af den udbetalt til at supplere dagpengene med undervejs.

Louise,12+3

wexoebabywexoebaby
    Medlem

Jeg går fra 11.juni, det er 8 uger før. Ferien gemmer vi til næste ferieår, hvis det er ok med jobbet – men det plajer det at være…

Skal holde et par ugers ferie i forbindelse med påsken, så har nok ikke så meger brug for at holde ferie før barsel.

Kristina 13+0

morigen4morigen4
    Medlem