Ej, er bare så spændt!

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Ej, er bare så spændt!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    sulejma2sulejma2
    Member

Jeg tæller næsten timer nu til på fredag lige før middag, hvor jeg skal nakkefoldsscannes. Det er næsten ikke til at holde spændingen ud. Men jeg ved jo, at timerne trods alt vil flyve afsted. Er bare så spændt på at se, om der er liv derinde og finde ud af, om vi er i risiko for Downs.

Sulejma, 12+4

Hej Sulejma.
    Sådan havde jeg det også 🙂 Det bliver også vildt spændende at se den lille! 🙂
    Kh. Moriagust

LisinkaLisinka
    Member

Ja, vi gik jo begge og ventede spændt på at få en indkaldelse i sidste uge, tror jeg fik den samtidig med dig -¨dagen efter.
    Skal også scannes i morgen fredag kl 11.00, så det er da superspændende!

Jeg glæder mig helt vildt til forhåbentlig at se en lille spunk ligge og boltre sig derinde, men samtidig er jeg jo også nervøs for om alt er som det skal være. Men det er jo nok bare den dobbelthed vi alle går og hygger os med under sådan en graviditet..

Held og lykke til dig. 🙂

Mvh Louise, 12+3

sulejma2sulejma2
    Member

Scanningen i dag viste en meget fin og livlig baby. Den ville bare overhovedet ikke samarbejde om at få målt sin nakkefold. Den så ifølge jordemoderen fin og tynd ud, men vi kunne ikke få den målt. Så jeg skal scannes igen på mandag. Heldigvis var blodprøverne fine, så jeg håber, det går godt.

Nå, men alt i alt en dejlig oplevelse. Nu skal de to store børn have det at vide og de kommende bedsteforældre får også chokket i løbet af weekenden! Er godt nok spændt på reaktionerne over hele linien…

Sulejma 12+6

LisinkaLisinka
    Member

Her gik den også godt. Vi får ikke oplyst et decideret tal, men bare indenfor/udenfor risikogruppe, og det synes jeg egentlig er fint.
    Den lille var rolig, så der måtte et par host til for at hun kunne måle rigtigt, da den fik vendt sig igen.
    Vi var udenfor risiko, terminen blev nu sat til 4. august, så 6 dages mere sommerbarsel til mig!

Mvh Louise, 13+3

sulejma2sulejma2
    Member

Skønt at jeres scanning gik godt, tillykke med det!

KH Sulejma, 13+0

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.