biopsi overstået:)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 biopsi overstået:)

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    sonne38sonne38
    Medlem

så er første skridt mod afklaring overstået…
    biopsien gik fint,ubehageligt ja,men mest tanken om at de var inde med nålen,lå bare med lukkede øjne og ventede på at de var færdige…. vil mene det tog max 10 min.
    søde kompetente personer igen :))
    ligger nu i sofaen og slapper helt af,smerter de første ca.30 min efter,men nu er der faldet meget mere ro på:)
    nu vil jeg bare vente på resultatet,som vi hvis vi er heldige modtager inden weekenden…
    mit resultat 1-14 var udelukkende på downs syndrom. så ingen udslag på de andre,hvilket betyder at efter første svar (hvis godt) kan vi ånde lettet op:))
    bare en lille opdatering fra mig….
    anett 13+6

CountrymumCountrymum
    Medlem

Det var godt at høre at du er vel igennem selve indgrebet. Håber du kommer igennem ugen nogenlunde og at I får et dejligt positivt svar inden weekenden.

Jeg har tænkt meget på dig, er selv 36 år og ved at alderen jo trækker den gale vej i risikovurderingen, så jeg kunne mærke det helt ned i maven da jeg læste om din oplevelse til NF scanningen. Jeg er ret nervøs og håber det bedste.

Held og lykke Anett!

Countrymum

Anonym
    Gæst

hej countrymum:)
    heldigvis er det sjældent at få så dårlig vurdering,selv i vores alder;)
    kan godt forstå at du er nervøs.det var jeg også men troede alligevel ikke at det var så slemt,det kom sgu bag på os…
    nu har jeg snuppet den dårlige vurdering,så er de gode tilbage til jer;))
    hvornår skal du til nf?

CountrymumCountrymum
    Medlem

Hej igen
    Ja, det er nok sjældent, men alle vegne står at er man over 35 år så……… Er der større risiko for alt det grimme, så jeg er faktisk ret nervøs. Lad os håbe at statistikken siger at denne mødregruppe har fået dårlige vurderinger nok, og så håbe det aller bedste for Jer!

Jeg skal først til nf 10.02. Var jo afsted 22.01. men det blev til en terminsscanning, og så ville de gerne vente nogle uger så jeg er 12+6 når jeg bliver scannet igen.

Countrymum

sulejma2sulejma2
    Medlem

Hej Anett. Godt at høre at I er nået så langt i forløbet. Så er der “bare” ventetiden tilbage. Krydser fingre for et posotivt svar – inden weekenden!

Sulejma, 13+2

amelieyugaamelieyuga
    Medlem

Hej Anett.

Jeg er glad for at din moderkageprøven er vel overstået, og at I nu venter på svar. Det er en hård periode, man går og håber på at telefonen ikke ringer, og at der kommer et brev i postkassen med teksten, I venter et barn med normale kromosomer. Jeg krydser fingre.
    Jeg har selv fået foretaget 2 moderkageprøver ved mine 2 tidligere graviditeter (skyldes kromosom fejl i min nærmeste familie), begge gik godt. Har nu 2 dejlige børn. På mandag skal jeg så have en moderkageprøve igen, og jeg glæder mig bare til jeg står med et positiv resultat.

Tanker herfra.

Anonym
    Gæst

hej amlieyuga:)
    jamen så ved du jo præcis hvad vi går igennem herhjemme:)
    fik du først risiko vurderingerne,eller droppede i dem og sprang direkte til biopsi?
    hvor er det skønt at høre at i har 2 friske tøser derhjemme,du må simpelthen have været så nervøs hver gang,når i har det tæt på….
    håber det går fint på mandag med dig,du må huske at skrive så jeg kan følge lidt med;)
    kh anett 13+6

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.