Hvor meget har I taget på?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Hvor meget har I taget på?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter

Hey piger.
    Hvor meget har I mon taget på? Jeg er intet mindre end henrykt over at jeg kun har taget et halvt kilo på. På et tidspunkt var det et kilo men nu er det et halvt. Dejligt.
    Jeg er buttet i forvejen, så jeg er meget meget glad og satser på at jeg kan holde stilen 😉
    Hvad med jer andre?
    Kh. Moriaugust

Anonym
    Gæst

jeg tror at jeg har taget 2-3 kg på,har aldrig rigtig brugt det med at veje mig,men at dømme ud fra at jeg har ædt som en hungersramt de sidste 4 uger,og størrelsen på mavse,tror jeg at det er omkring 2-3kg. min appetit har dog normaliseret sig meget den sidste uge,så tror at det går lidt i bero igen:))
    anett 13+5

Anonym
    Gæst

Jeg har taget 5 kilo på, men det er ok fordi jeg var meget slank i forvejen, plus at jeg venter tvillinger….

Sidste gravidiet havde jeg tabt 3-4 kilo på det her tidspunkt pga kvalme men endte alligevel med at tage ialt 16 kilo på.
    De 10 af kiloene var allerede røget af da vi tog hjem 2 dage efter fødselen!

Maria 12+6

wexoebabywexoebaby
    Medlem

Jeg var på vægten her til morgen og den siger – 3 kilo fra før graviditet. Det er helt fint, da jeg ikke mangler noget, så hvis jeg kan gøre som de andre gange så ender jeg med + 8-10 kg ved slut graviditet. første gang havde jeg tabt det hele ved hjemkomst efter fødsel og anden gang var der +2 kg efter fødsel. De endte så desværre med at blive siddende…

Kristina 13+3

CountrymumCountrymum
    Medlem

Jeg har taget 1,8 på. Håber at kunne blive under +15 kilo ialt.

Countrymum.

Min vægt er så lige blevet reduceret 🙂 til 0,5 kilo. Det er slet ikke så tosset at være gravid 🙂
    KH. Moriaugust (som er buttet i forvejen og af samme årsag glæder sig over ikke at have taget særlig meget på)

morlinda30morlinda30
    Medlem

jamen jeg er så i uge 10 og har ikke taget noget som helst på smiler.. men men min mave buler godt ud og man kan sagtens se jeg er gravid hvis jeg har en bluse på der bare sidder lidt tæt.. er nu også en lidt spinkel pige smiler

Hopla83Hopla83
    Medlem

Jeg har taget ca. 1 1/2 kg. på, og er lige gået ind i 12. uge. Eller det vil faktisk sige har glemt at veje mig i 1 1/2 uge så mon ikke jeg har taget mere på siden.. Hmmm…

Anonym
    Gæst

held og lykke med det:) det må være meget svært at tabe sig,det er nok nemmere sagt end gjort:)
    det er super flot at du forsøget at gøre noget ved det,og lidt har jo også ret;)
    jeg er slank af natur,men har andre slemme laster ,så er ikke hellig her;)
    kh anett 14+6

Anonym
    Gæst

Ja, jeg har været rigtig uheldig og været syg gang på gang på gang denne vinter, to gange influenza, bihulebetændelse, norovirus m.m. Så jeg har tabt mig 5.5 kg. Det passer mig ganske godt ;o) Jeg har en aftale med mit lægehus om at jeg skal gå til vægtkontrol derovre hver anden uge graviditeten igennem, og jeg må maks tage 5 kg på og det først efter uge 30. Mit BMI er normalt næsten 32, det er derfor jeg har fået denne aftale. Vi har heldigvis en super sød læge, som har forsket i fedme, og hun siger at mange (overvægtige) kvinder har bedst af ikke at tage på gennem en graviditet. Jeg er ikke på kur, men skriver maddagbog for et par dage inden en konsultation, og med udgangspunkt deri og med mere motion vil vi nå målet. Hun har med succes gjort det med flere andre gravide kvinder, og jeg glæder mig til ikke at tage 30 kg på denne gang sådan som jeg har gjort hver af de sidste to gange.

Knus, Nynne 13+4

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.