Sjove/mærkelige madvaner?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Sjove/mærkelige madvaner?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

Hej tøser.
    har I fået sådan nogle? Jeg er blevet ekstra glad for frugt især abrikos, nektariner og blommer. Så dem spiser jeg i stor stil. Ellers er jeg blevet helt vildt glad for stærk mad (lavede burritos forleden og der kom seriøst MANGE jalapenios på!!!)og i al almindelighed meget varieret mad, helst ikke det samme 2 dage i træk. Min svaghed er blevet 1 kop kakao – engang imellem tillader jeg mig selv flødeskum ovenpå, nam nam! 🙂
    Hvad med jer? 🙂
    Kh. Moriaugust – som har fundet appetitten igen, heldigvis uden at proppe sig! 🙂

Anonym
    Gæst

hej mor i august:)
    jeg ahr været inde i en periode på 2-3 uger hvor alt mad var super lækkert,og jeg var sulten hele tiden…. ikke nogle specielle ting,bare det hele;)
    nu er det dog heldigvis stilnet af og blevet til min normale gode appetit… men falder dog meget mere i svimer over ting,i går aftes sad vi og drak varm kakao (pulver med varmt vand) og min kæreste var flad af grin,da jeg hele tiden skamroste kakaoen,den var simpelthen det mest vidunderlige jeg nogen sinde havde smagt.hi hi
    og helt ærligt,så ved vi jo godt at det ikke passer med pulver kakao….. så jo,
    jeg nyder alt som spises og drikkes med fuld styrke;))
    anett 14+1

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.