Sulejma?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    antorineantorine
    Medlem

Hej Sulejma

Ville lige høre hvordan det går dig med din 3’er. Fik skrevet en tillykke hilsen til dig for noget tid siden men jeg er så sjældent på ND så får ikke rigtig fulgt op på noget.

Jeg er blevet mor igen til lille Frida for knap to uger siden og det er helt fantastisk. Selvom det nok skal blive hårdt med tre børn i flokken så er det på en eller anden måde bare en drøm der er blevet fuldendt. Jeg er meget glad.

Hvordan går det med jeres spekulationer for og imod en evt. 3’er? Nu endte I jo med at kaste jer ud i det så jeg håber at I også har fået lagt alle bekymringerne på hylden og nyder at se frem mod det næste lille væsen i jeres liv.

Her er det givetvis den sidste baby vi har fået, og det er bestemt med en vis portion vemod. Men når jeg tænker ordentligt efter, så er det nok i virkeligheden ikke flere børn jeg ønsker mig, men til tider kunne jeg godt tænke mig at opleve hele eventyret fra den første graviditet og til nu en gang til. Det er en vigtig vigtig del i mit liv jeg nu har overstået – skabelsen af liv 🙂 Men heldigvis har jeg tre sunde og dejlige unger som jeg har fået og fortsat får masser af dyrebare oplevelser med. Og jeg har nogle fantastiske minder om tre graviditeter, tre fødsler og tre vidunderlige første møder med mine børn.

Men jeg håber du nyder din graviditet og den glæde der er ved det lille liv i din mave. Selvom jeg ikke rigtig har været aktiv på ND siden min første graviditet vil jeg lige holde øje med dig og glæder mig til at læse din fødselsberetning til august 🙂

Kh
    Antorine

sulejma2sulejma2
    Medlem

Dejligt at høre fra dig og stort tillykke med lille Frida. Skrev til dig i din terminsgruppe for et par uger siden, men det passer jo med, at du lige havde født. Skønt, at dit kejsersnit er vel overstået!

Jeg har det godt. Er 12+2 og skal til NF på fredag, det glæder jeg mig selvfølgelig til samtidig med, at jeg er spændt og nervøs. Tænk nu, hvis der slet ikke er liv derinde, eller hvis vi får en lav risikovurdering.
    Hvis alt går vel på fredag, skal vores børn have at vide, at de skal have en lillesøster eller -bror. Det glæder jeg mig afsindigt til at fortælle dem. Vores forældre ved heller ikke noget endnu. Jeg har lige fortalt min chef det, og det blev heldigvis positivt modtaet. Det har jeg af forskellige årsager været meget spændt på.

Vi glæder os begge nu, vi snakker navne osv. Men der har da været tidspunkter i løbet af de sidste par måneder, hvor jeg har været i tvivl. Men man kan jo også godt af og til ønske de børn man allerede har ad pommern til, når de rigtigt skejer ud! Alligevel er de jo det største i ens liv.

KH Sulejma

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.