Ligamentsmerter

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    sulejma2sulejma2
    Medlem

Har rigtig mange ligamentsmerter i dag. Det tror jeg i hvert fald, det er. Selvom jeg sidder stille hiver det i underlivet lige over skambenet. Det føles slet ikke som menstruationssmerter, så jeg er ikke bekymret, det må simpelthen være livmoderen, der vokser.
    Andre der har det ligesådan?

Sulejma 6+1

Anonym
    Gæst

jeg tror jeg har det samme som dig, problemet er bare at jeg ikke helt ved hvordan ligament smerter føles, men det trækker i siderne af maven, ligesom et v op fra skambenet, langs hofte benene… specielt hvis jeg rejser mig hurtigt, hoster ,nyser og den slags… lyder det som ligament smerter?
    er i tvivl:)

gs0506gs0506
    Medlem

Jeg mener først, det kom senere hos mig sidst jeg var gravid, men man kan jo ikke huske sådan noget, medmindre man havde ført dagbog!! Men i hvert fald har jeg haft ét tilfælde af det forleden dag, hvor jeg fik rejst mig op for hurtigt. Ellers har jeg ikke mærket noget til det.

Gitte 6+2

Hej!

Jep og det kan være så slemt at jeg våner af det om natten 🙂

Knus fra Lene 6+4

Anonym
    Gæst

Jeg har også mange af dem.
    Og kan huske fra min første graviditet at jeg også der fik dem helt fra start af, så det er altså helt normalt.
    Denne gang er kvalmen så ikke kommet endnu, men det er altså også bare helt i orden !

6+1

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.