Farvel for denne gang:(

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Farvel for denne gang:(

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    ClalotClalot
    Medlem

Det var slut for denne gang, graviditeten er gået til, og jeg bløder – total nedtur:( 🙁
    Så i dag tudes der – ind imellem, og andre tidspunkter tænker jeg “der har jo været noget galt”, også er det jo sådan set meget godt. Jeg skulle være scannet på torsdag, men så er jeg også glad for at jeg er begyndt at bløde nu, istedet at komme op til scanningen, og få at vide at det var slut.
    Men det er total ØV.

Pøj pøj til jer andre

Hilsen Lotte

natalie77natalie77
    Medlem

Kære Lotte

Hvor jeg føler med dig… det er altid træls når tingenen ikke går som vi forventer… Måske kommer vi til at følges ad i septemper eller oktober gruppen.. hvem ved…

Knuzz Natalie

morigen4morigen4
    Medlem

Kære Lotte
    Hvor er jeg ked af det på dine vegne. Har selv prøvet det for en del år siden, jeg trøstede mig med at der sikkert var noget galt- at det var kroppens måde at sortere et sygt foster fra.

Hvis det kan glæde dig lidt så blev jeg gravid lige efter igen, nåede ikke engang at få min menses…. Håber du snart er at finde på ND igen.

Kh mig

gs0506gs0506
    Medlem

Øv, det er jeg ked af at høre. Jeg prøvede det selv i sommers og kan sagtens huske, hvordan det var. 🙁

Gitte

Anonym
    Gæst

Føler med dig, har selv prøvet at have en spontan abort (juli 07) og det er ikke sjovt. Som en anden skriver blev jeg dog også gravid igen inden jeg nåede at få mens og fik en dejlig dreng i juni 08.

Når det nu er sagt så må jeg også tilføje at jeg har blødt så meget at jeg troede jeg var ved at abortere i begyndelsen af tre af mine graviditeter. Alle tre gange blev jeg scannet et par dage efter og der var fint liv. Senest blødte jeg i tirsdags, så meget at jeg troede jeg havde tisset i bukserne. Onsdag var jeg så til scanning og bebsen hænger på derinde med et fint lille bankende hjerte. Faktisk fortalte gynækologen at mere end 20 % af alle kvinder der ender med at føde et barn har blødt i løbet af den pågældende graviditet. I mine graviditeter har det været i 6.-9. uge. Jeg har også fået to kirugiske aborter (sept 01 + sept 09), men i de to graviditeter er jeg ikke sikker på om jeg havde en tidlig blødning da det var uplanlagte graviditeter som først blev opdaget efter 10. uge.

Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke 😉

Knus, Nynne 6+1

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.