Glad for min kvalme!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Glad for min kvalme!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    sulejma2sulejma2
    Medlem

Ja, man er jo ikke helt normal, når man som gravid kan fryde sig over at have kvalme! Nu er jeg heller ikke så hårdt ramt, at jeg kaster op, men hold da op, hvor havde jeg kvalme, da jeg mødte på arbejde i morges. Den var virkelig strid, men jeg kunne ikke lade være med at glædes over det.
    Når man ikke er længere henne, og hverken kan fremvise mave eller mærke liv, er hvert et symptom velkomment. Man hører trods alt om mange, som ikke når så langt hen i gravidieten.

Bare lidt tanler fra mig…

Sulejma, 5+5

gs0506gs0506
    Medlem

Jeg forstår dig godt, Sulejma. Man har bare så meget brug for at håndgribeligt bevis på, at man virkelig er gravid. Jeg er glad for, at jeg er sulten hele tiden (ligesom jeg var ved min første graviditet), for ellers har jeg ikke mange “symptomer”. Folk taler om ømme bryster osv., men jeg oplever det ikke.

Dog vil jeg sige, at jeg allerede nu synes, det er ubehageligt at have bukser på, som strammer på maven. Ikke fordi min mave er begyndt at vokse, men jeg får virkelig kvalme af at have noget tætsiddende på maven. Alligevel vil jeg ikke begynde at gå i helt løstsiddende tøj, for så synes jeg straks at jeg ligner en, der er gravid (haha), og da vi ikke har fortalt det til nogen endnu, vil jeg nødig have at der er nogen, der spørger om jeg er gravid!

Ved min første graviditet fik jeg det også skidt, hvis der var noget, der sad for tæt på maven, men det var altså først langt senere, så vidt jeg husker. Ikke allerede i 6. uge! Er der andre, der har det sådan?

Gitte 5+5

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.