Sulejma

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    wexoebabywexoebaby
    Medlem

Kom lige i tanke om at du skrev du ventede på indkaldelse til Nakkefold.

Man skal dog lige være opmærksom på at man mange steder i landet selv skal bestille til til den scanning enten via nettet eller pr telefon. Det er altså ikke noget man bliver indkaldt til, men selv skal tage initiativ til.
    Så det er vigtigt at man ikke får det gjort for sent, da det kun er muligt at nakkefoldsscanne i en begrænset periode.

Jeg bor i hovedstadsområdet og der bliver man IKKE indkaldt, men skal altså selv bestille tiden.

Kristina 8+2 !

sulejma2sulejma2
    Medlem

Hej Kristina!

Tak for din hilsen. Jeg er nu ret sikker på, at jeg automatisk bliver indkaldt til NF. Der går nok noget tid, for jeg har ikke engang været til 1. lægebesøg endnu. Det skal jeg først på torsdag, hvor jeg er 9+5. Jeg har faktisk ikke andet at hænge min graviditet på end to udeblevne menstruaioner, diverse symptomer og ca. 10 tests, som jeg selv har taget. Lidt sjovt at tænke på, når man kan læse herinde, hvor mange, som er til tidlige skanninger. Jeg kan fra min sidste graviditet også tydeligt huske, hvordan jeg sad i venterummet inden NF og overbeviste mig selv om, at det hele bare var indbildt…

KH Sulejma 8+4

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.