En forsinket julegave

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 En forsinket julegave

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Hej piger,

Så melder jeg mig også til denne gruppe. Fik en dejlig forsinket julegave den 26. december med en svag, men positiv test… nu fem teste senere er jeg overbevist! Jeg skal være mor igen. Min termin siger omkring den 25. august, men jeg vil tro at den bliver rykket lidt tilbage ved skanningen, da min cyklus har været meget svingende.

Jeg har i forvejen en søn fra februar 2008. I gennem hele den graviditet og efterfølgende barsel smuglæste jeg rigtigt meget med på netdoktor og nogle andre sider, men uden at skrive indlæg, så denne gang vil jeg ud af busken og være med 🙂

Glæder mig til at følges med jer.

Glade hilsener

Lajsensmor
    6+0

morlinda30morlinda30
    Medlem

jamen hej med dig og tillykke med det og velkommen til smiler har selv været her et par gange og det er super hyggeligt smiler

knus linda 5+0

Anonym
    Gæst

Hvor dejligt, stort tillykke

Mig, 7+3

CountrymumCountrymum
    Medlem

Hej
    Tillykke og velkommen til. Det lyder da dejligt med sådan en lidt forsinket julegave.
    Kom du bare ud af ND skabet, her kan vi jo klare stort og småt.

Countrymum, gravid med barn nummer tre

sulejma2sulejma2
    Medlem

Velkommen og stort tillykke med graviditeten!

Sulema 8+2

marabou4marabou4
    Medlem

Iiiiih altså, forsinkede og uventede julegaver er tit de aller aller bedste. Tillykke med stregen 🙂

Jeg er selv rigtig glad for netdoktor, og “min” gruppe fra 2006 er stadig meget aktiv. Det gode er, at man kan lufte tanker, man ikke rigtigt kan, med nogen der ikke er gravide.

Anne

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Tak for den varme velkomst piger. Ihhh det er mindst ligeså spændende anden gang, kan jeg mærke, for nu ved jeg jo, hvad der venter om ca 8 måneder. Men jeg er overasket over, hvor meget jeg har glemt siden sidst, på trods af at det kun er 2½ år siden jeg sidst fandt ud af, at jeg ventede mig. Så godt med en gruppe fyldt med graviditets-orakler.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.