Sygmeldt?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    April2010April2010
    Medlem

Hej. Jeg er begyndt at døje rigtig meget med smerter i skambenet, og tænker på hvor lang tid jeg kan blive ved med at arbejde, har været sygmeldt i mine to tideliger graviteter af samme grund.
    Hvor mange er sygmeldt og hvorfor???
    Hilsen Anita uge 24

Pernille89Pernille89
    Medlem

Jeg er sygemeldt fra mit arbejde pga bækken / lænde smerter .. Det startede meget tidligt – fra uge 8 .. Blev dog først helt sygemeldt fra uge 17 eller 18

Anonym
    Gæst

Jeg er sygemeldt fuld tid nu fra 4/1-2010 og har gået hjemme på “rest-ferie” (efter eget valg) siden 7.dec. Mit bækken og skamben kan slet ikke holde til at jeg arbejder, hvilket indebærer mange sidde/rejse mig op om dagen, gå i raskt tempo og hjælpe patienter til diverse undersøgelser…
    Og hvis ikke det var det, der var galt, så var jeg alligevel blevet sygemeldt nu pga at jeg venter tvillinger og så bliver man i Odense sygemeldt fra uge ca. 24!
    Er nu i uge 27.

Og det hjælper helt vildt at gå hjemme, hvor jeg kan lægge mig på sofaen og slappe flere gange om dagen. Der er meget mere overskud til mand og søn, hvilket er dejligt, for det har BESTEMT været et problem der var oppe til “samtale” i vores forhold, men nu går det ok, og manden har fundet lidt fred med at der “kun” er ca. 3 mdr. tilbage af graviditeten…. ha ha

Barnnr 26+2

axworthyaxworthy
    Medlem

Jeg er også sygemeldt, siden uge 19. Pga. kompliceret graviditet. Døjer i øvrigt også med bækkenet, men da jeg alligevel skal ligge meget ned og aflastes i det hele taget, så tror jeg heldigvis ikke at det bliver så slemt som jeg først frygtede.
    Havde også meget ondt i mine andre graviditeter, stoppedearbejdet tidligt og det tog lang tid, før bækkenet var normalt igen.
    Aflastning kan ihvertfald hjølpe meget.
    -Lone

Hej
    jeg er også sygemeldt og har været det siden uge 20, pga plukkeveer. Fødte min søn for tidligt, så vi tager ingen chancer. Det hjælper meget at gå hjemme og tage den med ro, kan ikke klare ret meget fysisk.

Krisser

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.