Størrelse på brysterne?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2010 Størrelse på brysterne?

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Desværre ingen erfaringer her at dele ud af, andet end at jeg kna bekræfte dig i, at det også er sket her…. vokset to str. allerede og er nu, hvor jeg var da jeg startede amningen sidste gang. Jeg tænker at det nok bliver temmelig slemt…. ha ha

puha da da
    Men altså manden klager da ikke over det…:-)

barnnr01 23+3

babySFCbabySFC
    Medlem

ja, jeg er altså nødt til at spørge, er jeres bryster vokset og hvor meget?

Jeg kan nemlig ikke huske at min bryster voksede så meget, så hurtigt sidste gang!
    Jeg er allerede gået to bh størrelser og jeg er nu i mine ammebh’er fra sidste gang, så nu er jeg er størrelse E.

Sidste gang voksede brysterne 2 størrelser da mælken løb til (og gik kun 1 str. ned efter) så nu sidder jeg og spekulerer på om jeg har udsigt til en F str? Jeg er ganske normal af højde og drøjde ( 169 cm og ca. 60 kg) og er ikke særlig vild med store bryster – jeg vil meget gerne kunne gå uden bh!

Nogle erfaringer i kan del ud af???

Sif 21+2

Kobbel11Kobbel11
    Medlem

Mine er helt sikkert også vokset. Ved dog ikke præcist hvor meget, jeg går stort set hele tiden i graviditetsbh´er, de der lidt hen i retning af sportsbh´er, de er det mest behagelige.
    Men når jeg en sjælden gang tager en af de almindelige gamle på, er det da helt tydeligt, at de efterhånden er for små 🙂

XmarenXXmarenX
    Medlem

Jeg voksede i løbet af første trimester op i mine gamle amme BH’er og krydser nu fingre for at det ikke bliver super meget mere, når mælken løber til – lige nu gynger jeg rundt i en str F, samtidig med at jeg er 70/75 om brystkassen. Sidst, da jeg var størst, gik jeg med en 70 G og skrumpede tilbage til 70 D efter ammestop! Håber bare at der er noget som helst tilbage i babs og nutte, når jeg er færdig med at amme :p

miniroccominirocco
    Medlem

mine er vokset meget hurtigere denne gang end sidste gang! Jeg er i en 70F allerede nu og jeg kan huske fra sidst, at da mælken løb til, blev mine bryster så store, at min daværende mand måtte haste ned i butikken og købe en ekstrem stor bh!!!
    Jeg tabte mig dog så meget igen, at jeg gik ned i str. 65B – og håber det også sker denne gang – jeg kan også bedst have at mine bryster er små…..men jeg kommer nok aldrig til at gå uden bh – når jeg er færdig med at amme har jeg ikke bryster, men ammelapper……
    Min mand derimod er VÆLDIG glad for størrelsen på mine bryster nu, af og til er det endda svært at få kontakt til ham, da han er som hypnotiseret af dem!!! Nu ved jeg, hvor irriterende det er for piger med store bryster som har svært ved at få øjenkontakt med mænd… 😉

Mia, 21+1

siffpige1siffpige1
    Medlem

Jeg er også gået en-to størrelser op…og ja kæresten er meget facineret… herhjemme er der dog det minus at mine brystvorter er meget ømme til tider og derfor får han et nix pille engang imellem når det er slemt…

Hvornår er det meningen de bliver “normale” igen? går ikke ud fra de skal være så ømme når man skal til at amme eller hvad? av av…

Karina 🙂 24+4

babySFCbabySFC
    Medlem

Jeg lider også under meget meget ømme brystvorter!

Desværre må jeg skuffe dig og sige at det nok bliver værre før det bliver godt igen!
    Jg husker det som brystvorterne var EKSTREMT ømme/følsomme lige da jeg begyndte at amme og hvis han (barnet ikke manden;-)) ikke fik ordentligt fat første gang hang jeg i loftet fordi det gjorde ondt.

Jeg synes det hjælper at tage bhen af og en løs t-shirt så de kan få lov at strutte og så hærder det faktisk til når man skal amme!

Sif 21+3

Mine bryster er ikke vokset synderligt. En lille smule, men slet-slet ikke så meget som sidste gang.

Jeg håber bare, at amningen går bedre næste gang. Jeg havde smerter ved HVER amning i 4 1/2 måned, indtil jeg stoppede med at amme. Jeg græd af smerte og stampede i gulvet, for det gjorde SÅ forbandet ondt!

…jeg vil hellere føde to gange per graviditet og så undgå smerter ved amningen, for de trak ud længere og gjorde – i mine øjne – mere ondt (kan huske, kæresten og jeg var lusket på restaurant 3 min fra lejligheden for at spise en måneds tid efter fødslen, mens mormor passede sønnen – da vi havde spist siger han ‘nå, vi skal hjem – du skal jo også snart amme’. Og dér begyndte tårene bare at trille lige så langsomt. Tanken om at skulle amme igen var uudholdelig.).

Så INGEN amme-smerter til mig denne gang, tak! Og heller ikke et kolikbarn til, tak! De to ting kombineret fik mig kørt helt ned, suk.

/diekaiserin – der hellere vil have store bryster og ingen ømme brystvorter

Anonym
    Gæst

Her er brysterne også blevet større. Det synes jeg bare er dejligt da jeg før gravididteten brugte en a-skål. det kan godt være at nogen synes det er træls at have for store bryster men det er altså ligeså træls stort set ikke at have nogen. Jeg håber at jeg denne gang kan være så heldig at gå en størrelse op. det gjorde jeg desværre ikke sidste gang.

Mht. ømme bryster så husker jeg også tilbage på amning med store smerter i starten. Det blev heldigvis bedre med tiden men føj hvor gjorde det ondt. Jeg sad med tårer i øjnene og spændte i hele kroppen når hun blev lagt til. det vil jeg gerne undgå denne gang.

April7, 24+1

FidelinFidelin
    Medlem

Jeps, også her er de vokset. Jeg er en tynd pige normalt og nyder faktisk de ekstra kilo på numsen og brysterne og føler mig lidt som venus 🙂

TulleGRTulleGR
    Medlem

Hej

Godt emne.
    Mine bryster er desværre også vokset helt vildt meget, svarer nok til 2 str. op. De virker meget større og mere spændte en første gnag.

Jeg bruger normalt en C skål og synes det er rigeligt stort, bryder mig ikke om for store bryster, en B skål vil være helt optimalt.

Ville godt nok ønske, at de var mindre, synes hurtigt jeg ser stor ud i det løse tøj, der skal til, for at mave kan være der. Synes ellers det er meget fint med empire-snit til gravide, men bare ikke når brysterne er så store.

Men hvad – det er jo et “lille” problem, smil!

P

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.