Nyt Brugernavn og orienteringsmøde

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2010 Nyt Brugernavn og orienteringsmøde

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej alle

Bare til orientering så har jeg skiftet brugernavn fra Filipsenmor til April7 da jeg ellers ryger ind på min gamle mødregruppe når jeg logger på siden.

Jeg fik brev om at jeg allerede skal på sygehuset mandag til informationsmøde omkring NF skanning. Andre der også er indkaldt til det, eller er det kun i Odense man er begyndt med sådanne møder?

April7, 8+6

andreeaandreea
    Medlem

Jeg mente selvfølgelig at det regnes ud fra første dag i sidste mens…

andreeaandreea
    Medlem

Ikke noget møde her (Frederiksberg/Riget). Jeg fik bare en web adresse hvor jeg selv skulle bestille tid til NF skanningen. Systemet beregner selv (ud fra sidste menstruationsdag) på hvilke dage man kan blive scannet / taget blodprøver. Og så kan man få en sms med påmindelse dagen inden, men ellers har jeg ikke hørt noget om infomøde…

Men det lyder da dejligt med sådan et møde, synes du ikke det? Så kan man få oplysningerne på plads og stille evt spørgsmål.

Hilsen andreea (8+0)

XmarenXXmarenX
    Medlem

Du behøver sådan set ikke ændre brugernavn, for at kunne ændre terminsgruppe – du skal bare opdatere din profil og bagefter sørge for at opdatere evt bogmærker/foretrukne du bruger. Men hvis du fortsat ønser at kunne skrive dagbogsindlæg i din gamle mødregruppe er det smartest at veksle mellem to forskellige brugernavne.

Anonym
    Gæst

Var ikke klar over det med brugernavnet. Så blev jeg så meget klogere. Tak maren.

Ved ikke hvad jeg synes om infomødet. Har jo et barn i forvejen så jeg kan godt huske det meste tror jeg. Er måske også lidt farvet af veninder der syntes mødet var spild af tid.
    Måske har jeg godt af at komme da der jo sagtens kan ske ændringer på to år 🙂

April7

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.