Spiral og hcg??????????????????????

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2010 Spiral og hcg??????????????????????

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg læste i dag på Min-mave.dk at der jo selvfølgelig er flere faktorer der kan give et falskt positivt resultat på en graviditetstest, bl.a nogle former for medicin, men der stod også at nogle kvinder der bruger spiral producerer ofte mere hormon sidst i cyklus, bl.a hcg lign. og det vil kunne give et falskt positivt resultat hvis man tester???????????????????
    Nogen der har hørt om det før?
    Jeg tænker at det må være dem, der har en hormonspiral, det kan da ikke have noget med en kobberspiral at gøre, der er jo ingen hormoner til stede andet end kroppens egne!

Hvad tror I? Jeg sidder jo her og tænker at det at jeg mistede min spiral (kobberspiral)midt i cyklussen, og som formentlig har gjort at jeg måske er gravid nu, kan da ikke have noget med en falsk positiv test at gøre i den henseende…. Forstår I hvad jeg mener?

Jeg vi lige sige, at vi er enige om flere børn, og det at min spiral er faldet ud har gjort at vi har sagt, sker det så sker det…;-)

Vi regnede så måske ikke lige med at jeg ville teste positivt 14 dage senere!!!! ha ha

barnnr01

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.