Ligamentsmerter – nogen gode forslag?????

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2010 Ligamentsmerter – nogen gode forslag?????

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    superfreaksuperfreak
    Medlem

Jeg håber meget at der er nogen der kan give nogle gode råd herinde for hvordan man kan lindre sine ligamentsmerter en smule.

Nu har jeg i snart to uger gået og haft smerter i venstre side af skeden og hele vejen ned til det øverste af mit inderlår samt venstre balle. Lægen siger det er ligamentsmerter og at der ikke rigtig er så meget at gøre ved det 🙁

Men det kunne jo være at der var nogen der havde nogle gode gamle husmorråd de kunne dele ud af, måske de virker, måske ikke, men jeg er i hvert fald villig til at forsøge 🙂

Superfreak 24+1

KP0808KP0808
    Medlem

Jeg har det på det nederste af maven og lidt ud i den ene side. For mig hjælper varmepuden…

carina1974carina1974
    Medlem

Undskyld men det der lyder mere som noget bækkenløsning/symfyse smerter.

TrilouetteTrilouette
    Medlem

Jeg har siden ca. 11. uge lidt af tilbagevendende ligamentsmerter. De blev kraftigere indtil ca. 15 uge. Så forsvandt de næsten i to ugers tid men de sidste 3 uger er de vendt grusomt tilbage. Jeg vågner nogle gange om natten med smerter – ALTID i venstre side. Smerterne gør, at jeg ikke kan klare at arbejde særlig meget. Jeg underviser voksne – ikke specielt krævende, men aligevel. Smerterne begrænser mig rent fysisk og gør mig træt. Jeg ved ikke om jeg kan gøre noget? Jeg laver nogle øvelser hver dag og skal snart begynde til svømning. Jeg er ret ked af at smerterne skal fylde så meget….

Du skriver du har smerter i skeden – men ligamentsmerter sidder da normalt i lysken og kan trække om i lænden.

superfreaksuperfreak
    Medlem

Tak for jeres input – det gav mig da lidt at tænke over!

Ja, altså har nogle smerter i skeden også, men lægen afviser synfyse/bækkenløsning. Nu skal jeg til jordemoder på torsdag – så må vi se hvad hun siger………….

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.