Nogen der har hørt noget omkring deres mødregruppe?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2009 Nogen der har hørt noget omkring deres mødregruppe?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    trunte29trunte29
    Medlem

Det er nu længe siden, at jeg afleverede sedlen til sundhedsplejersken om, at jeg gerne vil med i en mødregruppe. Jeg har dog ingenting hørt endnu og undrer mig over, om det er normalt? Måske starter man først mødregrupper op lige fter fødslen, men jeg synes nu det kunne være rart at mødes inden også!
    Trunte 32+0

anjamereteanjamerete
    Medlem

Hej. Jeg har hverken hørt fra sundhedsplejerske eller mødregruppe endnu. Har jeg heller ikke gjort de andre gange. Da var det først efter børnene blev født.

Anja 30+0

Rosa21Rosa21
    Medlem

Hej jeg møder først min sundhedsplejerske når jeg har født og regner med at hun spørge ind til mødregruppe ved første møde.. Sådan var det sidst, tror også det er det mest normale. Men ja nogen steder mødes man inden man føder..
    Kh Rosa 28+6

Anonym
    Gæst

hej

Det er vist forskelligt alt efter hvor man bor. I Århus får man tilbudt besøg fra sundhedsplejersken før fødslen, og hun spørger om man vil i en mødregruppe. Men man bliver først opdelt i grupper efter fødslen – det afhænger jo af hvornår man føder hvem man bliver sat sammen med og ikke så meget af terminsdatoen…

Her hvor jeg bor, bliver sådan noget først sat i gang efter fødslen. Sidst kom jeg i en rigtig skod mødregruppe, som kun mødtes tre gange, før det løb ud i sandet. Krydser virkelig fingre, tæer og alt andet der kan krydses for at den bliver god denne gang. Har brug for at knytte nogle bekendskaber her ude på bøh-landet, hvis jeg ikke skal savne københavn for meget.
    Lynne

Anonym
    Gæst

Her får sundhedsplejesken slet ikke besked på graviditet førend at man har født, så her bliver man først tilbudt mødregruppe efter barnet er født.

morlinda30morlinda30
    Medlem

ja jeg tror også det er meget forskelligt.. jeg får besøg af sundhedplejsken på torsdag men det er fordi jeg selv har bedt om det da jeg har haft problemer med at amme så der er nogle ting jeg gerne lige vil have snakket igennem med hende.. hvad der angår mødregrupper så er det jo først når man har født

kan da vist også lige minde om, at du ikke en eneste gang tog initiativ til noget som helst, og du dukkede ikke op da vi skulle mødes før to timer efter da du blev ringet op, så det var du vist selv med til at køre ud i sandet.

Undskyld, men hvem er det du skriver til?

ArnoNilleArnoNille
    Medlem

Til Lynne, der kritiserer vores mødregruppe trods det, at hun ikke selv tog initiativ og ikke selv dukkede op. Det er da for dumt.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.