24-ugers undersøgelse overstået.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2009 24-ugers undersøgelse overstået.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Lunte78Lunte78
    Medlem

Det vil så sige at jeg jo er lidt lænere henne, men jeg har forsøgt at fordele læge og jordemoderbesøg, så de kommer nogenlunde jævnt.
    Men status er at jeg skal sygemeldes, pga plukkeveer. Det bliver så en sygemelding fra min A-kasse, da jeg ikke er i arbejde. Det bliver lidt underligt, men så slipper jeg får at skulle skrive ansøgninger.
    Jeg har så mange plukkeveer, at det ikke er sundt. Men jeg hr evt en blærebetændelse, som jeg får besked om imorgen. Hvis ikke det er blærebetændelsens skyld, skal jeg tage den med ro. Dvs ingen støvsugning, eller gulvvask. Jeg skal også spare på pasning af karla og lade det til min mand. Men jeg tror bare det bliver svært, da jeg synes jeg “dovner” den, hvis jeg bare flader på sofaen. Men i går aftes udviklede mine plukveer sig til menssmerter, selv om jeg lå i sofaen, så jeg ved jo godt, der ligger alvor bag ordene og det er ALT for tidligt at føde nu.

Ellers sagde hendes vægt at jeg nu vejer 73 kg. Hun sagde “Flot” men jeg mener nu noget andet… Synes det er lige lovligt meget. 8 kg ialt ind til nu.
    Men bortset fra mine plukkeveer, går det hele som det skal. Jeg har en giga stor mave, men den følger sin kurve, så det er jo fint. Jeg ser jo heller ikke tyk ud, så mine kg, ligger vel bare primært i mavsen.

Kh Kristina 25+3

Har også taget 8 kg på, men kan stadig passe mine gamle bukser omkring numse og lår, så det sidder primært på maven (som allerede er KÆMPE stor). Sidst fulgte jeg rimeligt samme vægtstigning og endte med at tage i alt 13 kg på. 14 dage efter fødslen var jeg 4 kg over min normalvægt. Så kan jeg holde det denne gang også, er jeg godt tilfreds.

Lenette (23+1)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.