Kan du stadig sove på ryggen?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2009 Kan du stadig sove på ryggen?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    gesinagesina
    Medlem

Jeg spørger fordi jeg synes at huske, at jeg under min sidste graviditet ikke sov særlig godt på ryggen, men denne gang går det fint endnu. Jeg er i 17. uge.

Hvordan går det med jer andres nattesøvn? Jeg synes også allerede jeg render oppe flere gange om natten for at tisse, men det er vel bare en af glæderne ved at være gravid 😉

Varme hilsner fra Rikke

Jeg kan både sove på ryggen og på maven stadigvæk. Jeg sov meget på maven inden jeg blev gravid med min datter, men har stort set ikke gjort det siden, indtil for en uges tid siden hvor jeg pludselig begyndte på det igen. Lidt dumt, for det er jo virkelig på lånt tid… Hmm sov frygtelig dårligt da jeg var gravid med min datter, men det var først da jeg var noget længere henne.
    Lynne 15+5

BettinaMKBettinaMK
    Medlem

jeg skal op et par gange om natten vis jeg ikke skal tisse så er det lea eller hunden eller mandens snorken som vækker mig, så jeg sover ikke meget dybt. jeg sover både på siden og ryggen men på siden vågner jeg og min arm sover..
    men kroppen gør sig nok klar til de vågne nætter.
    er os opmærksom på ( til tider) hvornår baby er vågen for det plejer så os at være i de timer når den lille kommer til verden..
    kh bettin20+1

luna08luna08
    Medlem

jepz også på maven, har så det ene ben bøjet. Kan ikke ligge direkte på maven, konkluderede jeg da jeg var til massør i sidste uge…. Tisser kun hvis jeg er oppe ved sønnemand, hvilket er meget sjælden… Så på dette punkt er jeg forskånet endnu…

Lunte78Lunte78
    Medlem

Jeg kan ikke. Jeg synes det er meget ubehageligt, men jeg er også ret så stor. (eller det skal ikke misforståes, for jeg er normalvægtig, men har bare en giga gravid mave)

-Kristina 20+1 (men ligner en på 40+2)

LineHMLineHM
    Medlem

Har altid sovet på ryggen og det går også fint endnu. Men det har godt nok været få nætter, jeg ikke har været oppe om tisse om natten, så føler mig langt fra udhvilet om morgenen.
    Knus Line 17+5

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.