Lidt ulækkert….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2009 Lidt ulækkert….

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Skytten77Skytten77
    Medlem

Er der nogen af Jer som allerede på nuværende tidspunkt har meget udflåd? Jeg er 19 + 0 og synes bare at det er rigtig slemt nogen dage og det stinker. Nogen dage bliver jeg helt nervøs for om det er forstervand, men det er jo ikke sådan at der kommer meget og jeg kan ikke mærke det kommer, kan bare se det i trusserne.
    Skytten77 19 + 0

BettinaMKBettinaMK
    Medlem

yes yes velkommen i denne klup også grin.. jeg har tit overvejet trusseindlæg fordi nogen gange bliver der jo helt våd nærmest, griner…

men men er ikke kommet så langt endnu..
    så ja der er du ikke alene om..
    kh bettina
    23+2

sassie76sassie76
    Medlem

Ja jeg døjer også med meget udflåd, og nogle gange bruger jeg også trusseindlæg for at tage det værste. Sådan var det ikke første gang jeg var gravid. Men tror dog det er meget normalt. Der sker jo en masse dernede..:-)

Jeg er også begyndt at tisse i bukserne. Kan simpelthen ikke holde mig, når jeg skal tisse meget. Jeg må i gang med de fanens knibeøvelser. Andre med samme problem som andengangs-gravid?

Sassie 21+1

Anonym
    Gæst

Jep – her kan det nogle dage føles som om det løber ned af benene på mig. Ret klamt synes jeg. Det er lidt på retur nu heldigvis, men regner med at det vender stærkt tilbage desværre.

Med min store pige havde jeg så meget udflåd i 37. uge at vi måtte et smut på fødegangen fordi vi troede det var vandet der var gået. Det skete så igen 2 uger senere igen og var lige så slemt. Denne gang var det så også forhinden der var gået……

Det er helt normalt, men irriterende. Trusseindlæg er som sendt fra himlen!

VH Majs

Anonym
    Gæst

Jeg tisser konstant i bukserne denne gang fordi jeg har fået en rigtig grim hoste og jeg kan ikke holde mig. Så pinligt! Fys mener det er pga at jeg er andengangsgravid så det hele er lidt mere slapt dernede.

Skytten: hvis det bliver ved med at lugte rigtig grimt skal du til lgen. Det kan være skedekatar eller -svamp – så skal dine trusser koges ved 95 grader for at være sikker på at du har slået bakterierne ihjel ellers kan det blive det ved med at komme tilbage. Husk også at bomuldstrusser er sundest 🙂

Vh Majs

fifi39fifi39
    Medlem

Niks, du er ikke alene. Men det er altså helt normalt.
    Bare husk at trusseindlæg kan være en kilde til svamp. De fleste læger fraråder at man bruger dem, men i stedet skifter trusser et par gange om dagen. Ved godt det er besværligt :o)

Fifi

Hej Skytte
    Jeg er ret sikker på, at du ikke skal være bekymret for at det er fostervand. Man kan få MEGET mere udflåd under en graviditet og hormonforandringen kan betyde at det får en meget anderledes lugt.
    Men hvis det lugter meget kraftigt, som jeg synes du skriver det gør, så kan du have fået svamp i skeden. Det får man let når man er gravid. Gå evt. til lægen og få lavet en prøve.
    Lynne 19+0

TetrabrikTetrabrik
    Medlem

Ja det der med at tisse i bukserne kan jeg godt skrive med om. synes det er meget pinligt, og er nu begyndt at bruge bind. Skal jeg tisse så skal jeg tisse, det er meget svært at holde sig. Jeg er også andengangs, og har aldrig været god til knibeøvelser. Især om natten er det svært synes jeg.

Mette

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.