Hvor mange vil vide kønnet?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2009 Hvor mange vil vide kønnet?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 28 i alt)
  • Forfatter
    Skytten77Skytten77
    Medlem

Ja som overskriften antyder, så vil vi rigtig gerne. Første gang sagde de forkert, der mente de det blev en dreng, men vi har altså en pige…..tappen må være vokset indad…tihi

Vi vil gerne vide det denne gang 🙂
    Første gang vidste vi det ikke, men denne gang vil vi gerne vide det!

TetrabrikTetrabrik
    Medlem

Jeg har været meget i tvivl. Men vi vil gerne vide det denne gang. Er meget spændt 🙂

Skytten77Skytten77
    Medlem

Hvor bor du henne i fredericia?

netskis04netskis04
    Medlem

Hej
    Hvor mange her inde vil vide kønnet ved uge 20 scaningen? Hvis man selvfølgelig kan se det… Vi har valgt at sige nej og vente spændt :o)

swimmeswimme
    Medlem

Hejsa tøser.
    Vi vil rigtig gerne vide kønnet. Sidste gang fik vi det osse at vide og det synes jeg gjorde ventetiden kortere 🙂 Og så er det jo osse så praktisk.

theajakobtheajakob
    Medlem

Vi vil gerne vide det, eller kæresten vil 🙂
    de to foregående gange har vi fået det at vide og jeg havde egentlig en ide om at denne sidste gang skulle det være lidt spændende ( det er der jo ikke så meget der er når det er 3 gang )
    meen kæresten ville altså vide det, så nu for han sin vilje og vi håber iøvrigt begge på en pige selvom chancerne er temmelig små med 2 drenge i forvejen

Thea 15+5 med sofus fra 2003 og Felix fra 2006

Neeeeej, det tror jeg ikke, vi vil vide.
    Synes ligesom det hører med til fødslen at få den overraskelse…
    Vh Gitte 17+6
    (som nok tror det bliver en dreng, fordi det “plejer” det, vi har jo to i forvejen)

gesinagesina
    Medlem

Vi skal helt sikkert vide det. Lægen vi går hos bruger 3D scanning, så han er ret sikker i sin sag, når han fortæller kønnet. Og der er ikke længe til… om tre ugeer, d. 26. marts, skal jeg scannes wuhuu! 🙂

Sidste gang vidste vi det også, og for os var det en skøn fornemmelse.

Vi vil også gerne vide det. Man kunne ikke se det, da jeg ventede vores datter, da hun lå med samlede ben (og ikke ville flytte sig) Men denne gang vil vi vide det, så kan man ikke se det til MD scanningen, så køber vi en kønsscanning.
    Jeg håber på en dreng, min mand vil gerne have en pige til.
    Lynne

ingerningern
    Medlem

Jeg vidste det ikke sidst og syntes det var skønt. Min mand vil meget gerne vide det ( det er hans 4. barn), og netop fordi der er tre søskende har jeg valgt at tilslutte mig hans ønske. Efter vi har besluttet det, kan jeg mærke, at jeg glæder mig meget. Det bliver lige som en minifødsel på scanningsdagen.
    Vi har to drenge og en pige. Drengene hepper på en dreng til, pigen + min mand på en pige, og jeg kan ikke rigtig bestemme mig.
    Kh Inger

fifi39fifi39
    Medlem

Vi var stående sort på hvidt at det bliver en lille pige. Så nu skal alle kasserne med drengetøj sorteres og så skal vi ud og shoppe lyserødt.
    Jeg synes det er rigtig rart at vide det, men kan egentlig også godt forstå dem der hellere vil overraskes.

Fifi

Anonym
    Gæst

Vi vil også gerne vide det. Det fik vi også at vide sidst, og det var rigtig dejligt synes jeg. Det var så meget tydeligt at se det var en lille pige da hun lå med spredte ben lige i vejret ved skanningen 🙂

Håber at det kan ses ved skanningen – jeg skal skannes om 3 uger. Så kan vi sætte navn på den bette og fortælle Emma at hun skal have en bror/søster (ikke at jeg tror hun forstår det :-))

VH Majs 17+1

Lunte78Lunte78
    Medlem

Vi skal vide det denne gang. Første gang, ville manden ikke vide det og han fik sin vilje, selvom jeg var var viiiildt nysgerrig. Man kan sige at det er det “rigtige” -altså ikke at vide det, da det er sådan naturen er, men jeg var bare så nysgerrig under graviditeten sidt og da vi fik at vide at det blev en pige, da vi fødte, var jeg fuldstædig ligeglad med den oplysning. Det var meget vigtigere at babyen var sund og rask.
    Denne gang er det mig der får sin vilje, så vi skal vide det. Men sså kan de sikkert ikke se det… hihi.
    Og det er allerede i næste uge… Juhuuuu :o)

damgaard29damgaard29
    Medlem

Jeg skal helt sikkert vide det. Har bestilt en 3D scanning her den 27 marts. Vi tager nemlig til Disneyland den 30 marts og jeg skal jo vide hvad farve tøj jeg skal have med hjem ;o)
    damgaard29 16+1

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 28 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.